Ole Johan Føske Johnsen

Ole Johan Føske Johnsen er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Ole Johan Føske Johnsen

Veldig dyktig

Klinikk: Øvregate tannhelsesenter Skrevet

Ole er veldig nøyaktig, rolig og behagelig. Fikk han anbefalt av en bekjent fordi jeg hadde tannlegeskrekk i mange år. Kommunikasjonen vår var litt rar, det er ikke alltid jeg oppfattet helt hva han mente, så jeg har byttet til en av hans flotte kollegaer - men han er alikevel absolutt å anbefale, med eller uten tannlegeskrekk! Kommunikasjonen kan jo være en helt annen for noen andre.

Kjempefornøyd

Klinikk: Øvregate tannhelsesenter Skrevet

Har vært litt sløv , inkl en passe dose tannlegeskrekk.
Så jeg har ikke vært den som har gått for ofte til tannlege , men må du så må du :-)

Brukte denne siden her og kom frem til ¨å prøve Øvregate tannhelsesenter og så lenge jeg bor i Vestfold så kommer jeg ikke til å bytte , for Ole Johan er suveren til å få deg til å slappe av og hyggelig og forklarer på en meget god måte dette med f.eks å ta vare på tennene. Terningkast 6

Veldig dyktig og empatisk tannlege

Klinikk: Øvregate tannhelsesenter Skrevet

Jeg har slitt i flere år med tannlegeskrekk. Føske Johnsen har kurert mye av dette og jeg går nå jevnlig til sjekk. Forståelse, tar det i ditt tempo, empatisk og trygg. Oppdatert. Nytt og fint kontor, bruker bedøvelse. Henviste meg til en annen tannlege for å fjerne visdomstennene slik at jeg kunne få lett narkose.