Ole Johan Føske Johnsen

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Tønsberg Telefonnummer33 31 34 2733 31 34 ...
Øvre Langgate 50 3110 Tønsberg
Ole Johan Føske Johnsen er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Ole Johan Føske Johnsen

Super tannlege!

Klinikk: Øvregate tannhelse Skrevet

Dyktig, imøtekommende og på lag med pasienten! Forklarer godt (behandlingsmuligheter, forventet smerte/ ubehag og om Helfo/ stønadsrettigheter).

Jo mer «interessant» kasus, jo bedre ;) Jeg har blant annet måttet bytte de fire fortennene og er svært fornøyd med både prosess og resultat! Det er rett og slett trygt (svært kompetent, oppdatert og grundig) og dessuten hyggelig (samtaler og humor) å være hos tannlegen - anbefales!!

Super tannlege med humor

Klinikk: Øvregate tannhelse Skrevet

Denne tannlegen er så dyktig at jeg sluttet å bruke bedøvelse ved borring i tennene. Han har faglig god dyktighet, lett og få tillit til, og møter en med humor. Humor er viktig for å føle seg avslappende hos tannlegen for enkelte, og denne tannlegen justerer seg inn for hver pasient er mitt inntrykk. Denne tannlegen kan jeg trygt anbefale til andre, og særlig til de med tannlegeskrekk. De han her ikke klarer å kurere for det, blir aldri kurert for tannlegeskrekk.

Fantastisk flott tannlege hvis man først må gå til tannlegen

Klinikk: Øvregate tannhelse Skrevet

Jeg ble overført til Ole Johan for mange år siden, når min gamle tannlege gikk i pensjon. Det har vært en veldig fin match helt fra første stund. Han er faglig dyktig, empatisk, lydhør og jeg føler at han tar veldig godt vare på meg og mine tenner. Jeg kommer aldri til å bytte frivillig og kan anbefale han til alle!!

Veldig dyktig

Klinikk: Øvregate tannhelse Skrevet

Ole er veldig nøyaktig, rolig og behagelig. Fikk han anbefalt av en bekjent fordi jeg hadde tannlegeskrekk i mange år. Kommunikasjonen vår var litt rar, det er ikke alltid jeg oppfattet helt hva han mente, så jeg har byttet til en av hans flotte kollegaer - men han er alikevel absolutt å anbefale, med eller uten tannlegeskrekk! Kommunikasjonen kan jo være en helt annen for noen andre.

Kjempefornøyd

Klinikk: Øvregate tannhelse Skrevet

Har vært litt sløv , inkl en passe dose tannlegeskrekk.
Så jeg har ikke vært den som har gått for ofte til tannlege , men må du så må du :-)

Brukte denne siden her og kom frem til ¨å prøve Øvregate tannhelsesenter og så lenge jeg bor i Vestfold så kommer jeg ikke til å bytte , for Ole Johan er suveren til å få deg til å slappe av og hyggelig og forklarer på en meget god måte dette med f.eks å ta vare på tennene. Terningkast 6