Odd Evensen

Odd Evensen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Odd Evensen

Best ever!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Du slapper lett av i stolen hos Odd Evensen. Hans behagelige vesen, drodlinger og vurderinger om hva han vil gjøre og hans faglige dyktighet gjør ham til en fantastisk tannlege,- den beste !

Svært dyktig og erfaren tannlege

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Den første, eneste og beste tannlegen jeg noensinne har hatt. Svært dyktig og erfaren, tar ingen snarveier.
Mildt, blidt og behagelig vesen. Anbefales på det sterkeste.

Dyktigste tannlegen jeg vet om!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Tannlege Odd Evensen er rett og slett bare helt super. Han er faglig dyktig, informativ, rolig og behagelig og virkelig interessert i å å gjøre det som er best for hver enkelt pasient.
Anbefaler han på det sterkeste!

Min faste tannlege

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Skravler veldig mye, tegner og forklarer, orienterer, opplyser, roser, jeg tror han prøver å gjøre de riktige valgene og beste løsning for Meg ved hver behandling? Synes han er i overkant dyr?...men velger og stole på ham, så derfor går jeg fortsatt hos Evensen på Haugerud, som har behandlet meg i ca 30 år ;-) Får time på "blunket" omtrent hvis det gjelder ;-)

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Har gått fast til tannlege Evensen i 22 år, og har alltid vært strålende fornøyd. Behagelig opptreden, profesjonell, informativ og veldig flink til å opplyse om alt han gjør og hvorfor.
Han gjør skikkelig kvalitetsarbeid, hjelper og råder til den beste forebyggende behandlingen, og man føler virkelig at han har pasientens beste i tankene hele tiden.
Kommer ikke til å bytte frivillig, og anbefaler ham på det varmeste!

Inngir tillit og trygghet.

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Overbehandler ikke. Er grundig. Gir råd. En svært behagelig og hyggelig person. Og ikke minst en svært dyktig og faglig oppdatert tannlege. Kommer ikke til å bytte før han gir seg som tannlege, noe jeg håper er lenge til.

Anbefales på det sterkeste!!!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Jeg har hatt samme tannlege i ca. 20 år, og er svært fornøyd. Han er faglig dyktig, rolig, behagelig, og forteller grundig alt han gjør. Jeg føler at han er genuint interessert i kundens beste, og veldig informerende om hvilke valg man står ovenfor. Tommel opp!

En av de beste i Oslo

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Har vært hos mange tannleger men Odd er rett og slett den beste. Super fornøyd med jobben han gjør og har vært hans pasient snart 5 år. Vil aldri gå til en annen tannlege enn Odd. Anbefales!!!

Min tannlege!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Har hatt han i ca 30 år. Når jeg kom til ham byttet han gamle plomber. Han fortalte at disse ville vare i 20 år, ikke en er skiftet 30 år senere. Jeg har dessuten ved en anledning sovnet i tannlegestolen, men han var vennlig nok til å vekke meg på en behagelig måte. Det er heller aldri ventetid. Jeg anbefaler min tannlege til alle jeg kjenner.

Den best tannlegen

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Helt topp tannlege... Har gått hos han i 20 år.... Rolig og behagelig...Forteller grundig hva han gjør...Anbefales til alle...

Den mest opplysende og behagelige tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

I utgangspunktet er jeg livredd tannleger etter skrekkopplevelser på barneskolen. Har siden dette byttet tannlege flere ganger pga. bytte av bopel. Det kommer ikke til å skje igjen. Han er rolig og forteller meg hele tiden hva han skal gjøre og utfører et grundig arbeid. Pga. periodontit besøker jeg ham ca. hver 3 måned, gruer meg litt, men det går fort over når jeg først sitter i stolen. Siden jeg benytter rullator når jeg beveger meg utendørs er det lett adkomst via heis. Jeg har anbefalt ham til et par av mine venninner og de er like fornøyd som meg. Han er punktlig dvs. ikke lang ventetid når jeg først sitter på venteværelset. Kan anbefales til alle.

Veldig fornøyd.

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Rolig behagelig vesen. Forklarer grundig hva han gjør til enhver tid. Er nøye på rutiner og tilbakemeldinger på min jobb hjemme, så jeg ikke trenger å komme oftere enn nødvendig. Har ryddet grundig opp etter at skoletannlegen ødela mine tenner på barneskolen. Hadde hull under fyllinger i alle jeksler, etter at skoletannlegen ikke hadde vært grundig nok. Tannlege Evensen oppdaget raskt dette og ryddet opp. Har siden ikke hatt alvorlige hull. Gått hos ham siden 1991. Bytter ikke tannlege selv om nytt bosted gjør reisevei uforholdsmessig lang. Slapper av i stolen hos Evensen og vet jeg er i trygge og dyktige hender. Anbefales!