Odd Evensen

Klinikk

Odd Evensen Tannlege

Haugerud Senter 0616 Oslo

Siste vurderinger av Odd Evensen

Dyktigste tannlegen jeg vet om!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Tannlege Odd Evensen er rett og slett bare helt super. Han er faglig dyktig, informativ, rolig og behagelig og virkelig interessert i å å gjøre det som er best for hver enkelt pasient.
Anbefaler han på det sterkeste!

Min faste tannlege

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Skravler veldig mye, tegner og forklarer, orienterer, opplyser, roser, jeg tror han prøver å gjøre de riktige valgene og beste løsning for Meg ved hver behandling? Synes han er i overkant dyr?...men velger og stole på ham, så derfor går jeg fortsatt hos Evensen på Haugerud, som har behandlet meg i ca 30 år ;-) Får time på "blunket" omtrent hvis det gjelder ;-)

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Har gått fast til tannlege Evensen i 22 år, og har alltid vært strålende fornøyd. Behagelig opptreden, profesjonell, informativ og veldig flink til å opplyse om alt han gjør og hvorfor.
Han gjør skikkelig kvalitetsarbeid, hjelper og råder til den beste forebyggende behandlingen, og man føler virkelig at han har pasientens beste i tankene hele tiden.
Kommer ikke til å bytte frivillig, og anbefaler ham på det varmeste!

Inngir tillit og trygghet.

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Overbehandler ikke. Er grundig. Gir råd. En svært behagelig og hyggelig person. Og ikke minst en svært dyktig og faglig oppdatert tannlege. Kommer ikke til å bytte før han gir seg som tannlege, noe jeg håper er lenge til.

Anbefales på det sterkeste!!!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Jeg har hatt samme tannlege i ca. 20 år, og er svært fornøyd. Han er faglig dyktig, rolig, behagelig, og forteller grundig alt han gjør. Jeg føler at han er genuint interessert i kundens beste, og veldig informerende om hvilke valg man står ovenfor. Tommel opp!