Odd Evensen

Odd Evensen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Odd Evensen

Beste tannlegen

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Ble anbefalt Odd som tannlege av en venninne og har gått hos han i over 10 år. Beste tannlegene som finnes. Utrolig flink faglig, veldig hyggelig og til å stole på. Både jeg og mannen går hos han. Han kan anbefales på det varmeste.

Best ever!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Du slapper lett av i stolen hos Odd Evensen. Hans behagelige vesen, drodlinger og vurderinger om hva han vil gjøre og hans faglige dyktighet gjør ham til en fantastisk tannlege,- den beste !

Svært dyktig og erfaren tannlege

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Den første, eneste og beste tannlegen jeg noensinne har hatt. Svært dyktig og erfaren, tar ingen snarveier.
Mildt, blidt og behagelig vesen. Anbefales på det sterkeste.

Dyktigste tannlegen jeg vet om!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Tannlege Odd Evensen er rett og slett bare helt super. Han er faglig dyktig, informativ, rolig og behagelig og virkelig interessert i å å gjøre det som er best for hver enkelt pasient.
Anbefaler han på det sterkeste!

Min faste tannlege

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Skravler veldig mye, tegner og forklarer, orienterer, opplyser, roser, jeg tror han prøver å gjøre de riktige valgene og beste løsning for Meg ved hver behandling? Synes han er i overkant dyr?...men velger og stole på ham, så derfor går jeg fortsatt hos Evensen på Haugerud, som har behandlet meg i ca 30 år ;-) Får time på "blunket" omtrent hvis det gjelder ;-)