Odd Evensen

Haugerud Senter 0616 Oslo
Odd Evensen er tannlege i Oslo

Odd Evensen Tannlege Priser mangler

Siste vurderinger av Odd Evensen

Svært dyktig og erfaren tannlege

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Den første, eneste og beste tannlegen jeg noensinne har hatt. Svært dyktig og erfaren, tar ingen snarveier.
Mildt, blidt og behagelig vesen. Anbefales på det sterkeste.

Dyktigste tannlegen jeg vet om!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Tannlege Odd Evensen er rett og slett bare helt super. Han er faglig dyktig, informativ, rolig og behagelig og virkelig interessert i å å gjøre det som er best for hver enkelt pasient.
Anbefaler han på det sterkeste!

Min faste tannlege

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Skravler veldig mye, tegner og forklarer, orienterer, opplyser, roser, jeg tror han prøver å gjøre de riktige valgene og beste løsning for Meg ved hver behandling? Synes han er i overkant dyr?...men velger og stole på ham, så derfor går jeg fortsatt hos Evensen på Haugerud, som har behandlet meg i ca 30 år ;-) Får time på "blunket" omtrent hvis det gjelder ;-)

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Har gått fast til tannlege Evensen i 22 år, og har alltid vært strålende fornøyd. Behagelig opptreden, profesjonell, informativ og veldig flink til å opplyse om alt han gjør og hvorfor.
Han gjør skikkelig kvalitetsarbeid, hjelper og råder til den beste forebyggende behandlingen, og man føler virkelig at han har pasientens beste i tankene hele tiden.
Kommer ikke til å bytte frivillig, og anbefaler ham på det varmeste!

Inngir tillit og trygghet.

Klinikk: Odd Evensen Tannlege Skrevet

Overbehandler ikke. Er grundig. Gir råd. En svært behagelig og hyggelig person. Og ikke minst en svært dyktig og faglig oppdatert tannlege. Kommer ikke til å bytte før han gir seg som tannlege, noe jeg håper er lenge til.