Odd Evensen Tannlege

Telefonnummer22 32 30 5122 32 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerud Senter 0616 Oslo
Odd Evensen Tannlege holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Odd Evensen Tannlege

Best ever!

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Du slapper lett av i stolen hos Odd Evensen. Hans behagelige vesen, drodlinger og vurderinger om hva han vil gjøre og hans faglige dyktighet gjør ham til en fantastisk tannlege,- den beste !

Svært dyktig og erfaren tannlege

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Den første, eneste og beste tannlegen jeg noensinne har hatt. Svært dyktig og erfaren, tar ingen snarveier.
Mildt, blidt og behagelig vesen. Anbefales på det sterkeste.

Dyktigste tannlegen jeg vet om!

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Tannlege Odd Evensen er rett og slett bare helt super. Han er faglig dyktig, informativ, rolig og behagelig og virkelig interessert i å å gjøre det som er best for hver enkelt pasient.
Anbefaler han på det sterkeste!

Min faste tannlege

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Skravler veldig mye, tegner og forklarer, orienterer, opplyser, roser, jeg tror han prøver å gjøre de riktige valgene og beste løsning for Meg ved hver behandling? Synes han er i overkant dyr?...men velger og stole på ham, så derfor går jeg fortsatt hos Evensen på Haugerud, som har behandlet meg i ca 30 år ;-) Får time på "blunket" omtrent hvis det gjelder ;-)

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Har gått fast til tannlege Evensen i 22 år, og har alltid vært strålende fornøyd. Behagelig opptreden, profesjonell, informativ og veldig flink til å opplyse om alt han gjør og hvorfor.
Han gjør skikkelig kvalitetsarbeid, hjelper og råder til den beste forebyggende behandlingen, og man føler virkelig at han har pasientens beste i tankene hele tiden.
Kommer ikke til å bytte frivillig, og anbefaler ham på det varmeste!