Sverre Skjæret

Sverre Skjæret er tannlege i Åmot

Siste vurderinger av Sverre Skjæret

Dårlig

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Dette var som og gå til skoletannlegen igjen. De som har tannlegeskrekk burde holde seg langt unna. Jeg kunne ha skrevet mye mer utfyllende om hva som skjedde, men dette er tydeligvis ikke lov, dessverre. Kan bare si at jeg nå har fått min tannlegeskrekk forverret betraktelig. Jeg er utrolig skuffet.

Fantastisk

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Fantastisk flink og rolig. Jeg hadde skikkelig tannlegeskrekk første gang jeg gikk dit, og jeg trakk visdomstann. Altså, han kurerte min tannlegeskrekk. Han kan aldri pensjonere seg

Veldig bra tannlege

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Gruer meg til han pensjonerer meg, han har rettet opp i feil andre tannleger har gjort. Veldig rolig og tålmodig fyr, og jeg stoler alltid på jobben han utfører. Kan anbefales på det varmeste!!

Den beste

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Jeg har vært hos tannlege Skjæret siden ungdomsskola, da min mor tok meg med dit pga dårlige opplevelser med andre tannleger. Jeg kan ikke få fullrost ham nok. Han er utrolig tålmodig og dyktig og har kurert tannlegeskrekken min. Det koster å gå privat, men det er verdt det.

Dyktig og tålmodig

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Tannlege Skjæret har vært min faste tannlege i mange år. Han har kurert meg for tannlegeskrekk. Han er usedvanlig tålmodig og forklarer godt. Jeg er veldig fornøyd med hans arbeid, grundig og faglig dyktig tannlege. Veldig flink til å finne riktig farge på kroner/fyllinger.
Kontordamene/tannpleierne er alltid blide og hyggelige. Et trivelig tannlegekontor.