Profilbilde av tannlege Naeem Khan Shinwari

Naeem Khan Shinwari er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Naeem Khan Shinwari

Utrolig dyktig og profesjonell

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

En utrolig dyktig tannlege. Jeg har gått til denne legen det siste året og kommer til å bruke ham i fremtiden også. Han er profesjonell og gjør alltid en nøye og grundig jobb. Han gjør tannlegebesøket en god opplevelse. Naeem Khan Shinwari er tålmodig og tar seg god tid, gir gode råd og forklarer underveis hva han gjør. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Veldig flink og dyktig lege som passer godt på pasienten. Utrolig flink. Jeg fikk den behandelingen jeg trengte med ikke minst en veldig god pris. Fleste tannleger i osmo er ikke så flinke men koster veldig mye men din tannklinikk er veldig rimelig.

Svært fornøyd med denne tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Han opptrer profesjonelt, er trygg, empatisk, tar seg tid til å forklare hva som kan gjøres og hvorfor. Ikke minst er han dyktig.

tålmodig

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

fikk hastetime en ettermiddag hos ham pga tannverk(MIN tannlege - Amer var opptatt). Han jobbet iherdig for å komme ned i kanalen i fortannen, men det viste seg at den var nesten igjengrodde(noe som kan forekommer hos eldre - jeg er 70 år). Amer kom også og forsøkte, men etter 1 1/2 ca.,måtte de gi opp og henvise meg til en spesialist.Underveis spurte han ofte om hvordan det gikk med meg (det var jo endel "røsk og riv"). Bedøvelsen satt som den skulle, så NULL problem.Han var grei og tok minstepris for rotfylling, enda han brukte så lang tid - TAKKNEMLIG:)

Slutt på tannlegeskrekk!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Etter en veldig dårlig opplevelse hos tannlegen for 5 år siden, har jeg hatt fullstendig tannlegeskrekk. Det viste godt på tennene etterhvert. Oppsøkte Naeem Khan Shinwari på Din Tannklinikk, der fikk jeg en tålmodig, veldig flink og nøye tannlege. Får den bedøvelse jeg trenger, samtidig som han forklarer hva han gjør. Anbefales, spesielt til de som har tannlegeskrekk .