Bestill time

Naeem Khan Shinwari er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Naeem Khan Shinwari

Tålmodig og rolig

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg har gått til flere tannleger som er gode på tannlegeskrekk, og det er Naeem også. Det er behagelig å være i hans stol. Han kan være morsom også, i tillegg til å være tålmodig og sjekke inn med meg hvordan det går. Han er presis med bedøvelsessprøytene og lett på hånden. I denne omgangen hadde jeg en akutt situasjon og fikk tildelt Naeem, og jeg beholder ham som min tannlege fra nå :) Venteværelset er litt stusselig, men Din Tannklinikk får mange plusspoeng fra meg for rause åpningstider og veldig bra prisnivå (men Naeem kan bli litt flinkere til å anslå kostnad før han går i gang, på nettsiden deres står det fra-priser).

Dyktig tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Fantastisk flink tannlege som rotfylte tanna mi, hadde tannlegeskrekk men han var veldig rolig og rotfylte tannen profesjonelt, anbefales virkelig!!

Beste tannlege jeg har hatt

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Naeem er en helt fantastisk tannlege. Aldri vært så fornøyd. Har benyttet ham som min tannlege side 2016 og han har utført kompliserte behandlinger på meg.

He is the best dentist in oslo

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

He took care of me anytime. He takes a lot of time on my teeth. Very nice personality. He is the best 110% satisfaction.

En av de beste tannlegene jeg har vært hos!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg har gått til Naeem Shinwari i to år og er svært fornøyd med den gode jobben han gjør hver eneste gang jeg har time der. Han lytter til sine pasienter og bruker god tid på hver enkel pasient. Han er ydmyk og sympatisk. Gir gode råd og veiledning rundt tannhelse. Opptrer profesjonell og er lett å forholde seg til.