Naeem Khan Shinwari

Naeem Khan Shinwari er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Naeem Khan Shinwari

tålmodig

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

fikk hastetime en ettermiddag hos ham pga tannverk(MIN tannlege - Amer var opptatt). Han jobbet iherdig for å komme ned i kanalen i fortannen, men det viste seg at den var nesten igjengrodde(noe som kan forekommer hos eldre - jeg er 70 år). Amer kom også og forsøkte, men etter 1 1/2 ca.,måtte de gi opp og henvise meg til en spesialist.Underveis spurte han ofte om hvordan det gikk med meg (det var jo endel "røsk og riv"). Bedøvelsen satt som den skulle, så NULL problem.Han var grei og tok minstepris for rotfylling, enda han brukte så lang tid - TAKKNEMLIG:)

Slutt på tannlegeskrekk!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Etter en veldig dårlig opplevelse hos tannlegen for 5 år siden, har jeg hatt fullstendig tannlegeskrekk. Det viste godt på tennene etterhvert. Oppsøkte Naeem Khan Shinwari på Din Tannklinikk, der fikk jeg en tålmodig, veldig flink og nøye tannlege. Får den bedøvelse jeg trenger, samtidig som han forklarer hva han gjør. Anbefales, spesielt til de som har tannlegeskrekk .

veldig hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

gir god råd og veiledning, er flink til å lytte, anbefales. har gått hos han i flere år. tar god tid til pasienten.

Beste tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Veldig snill og dyktige. Lytte til pasienter. Akseptabelt pris. Beste tannlegen som jeg har vært hos.