Said Esfahani

Autorisasjon (2012)

Said Esfahani er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Said Esfahani

Etter 8 år uten tannlegebesøk...

Klinikk: Fredrikstad Tannhelse Skrevet

...bestemte jeg meg for å teste Fredrikstad Tannhelse etter anbefaling fra en kollega. Tannlegeskrekken forsvant etter første time hos Said. Han fikset 5-6 tenner for meg over en periode på 2 måneder. Said og assistentene er blide og hyggelige mennesker. Tennene skal definitivt sjekkes årlig hos Said fremover :)

Dyktig og profesjonell. Anbefales!

Klinikk: Fredrikstad Tannhelse Skrevet

Dyktig og profesjonell tannlege som anbefales på det sterkeste. Han gjør at du føler deg trygg og ivaretatt. Forklarer alt som blir gjort nøye. Ble kvitt tannlegeskrekken etter time hos Said Esfahani.

Øvrig personale ved Fredrikstad Tannhelse er alltid imøtekommende og hyggelig. Føler meg sett og hørt, og blir fulgt nøye opp.

Behagelig og varsom behandling

Klinikk: Fredrikstad Tannhelse Skrevet

Said var anbefalt av en bekjent. Med uten behandling i nesten 6år var jeg nervøs når jeg kom til Dikeveien. Jeg møtte et lyst og moderne lokale, samt et velkommende smil i resepsjonen.
Said er en tannlege som jeg ikke har noen problemer med å anbefale. Guider deg steg for steg,er meget opptatt av ditt velvære. Han er et rolig og behagelig vesen, noe som er alfa og omega når det kommer til tannleger, rett mann for rett jobb.
Takk 🤗

Den snille tannlegen

Klinikk: Fredrikstad Tannhelse Skrevet

Said har hjulpet meg med å bli kvitt tannlegeskrekken. Han er en utrolig dyktig og vennlig tannlege.

De gangene jeg har vært hos Said har vi sammen lagt en plan på behandlingen, og han har virkelig tatt hensyn til at jeg ikke har vært særlig glad i å sitte i stolen.

Men nå er jeg ikke bekymret før en time hos Said for han stoler jeg 100% på.