Simen Andreas Engesland Lauritzsen

Autorisasjon (2000)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Simen A Lauritzsen Telefonnummer33 18 49 1333 18 49 ...
Nansetgaten 13-15 3256 Larvik
Simen Andreas Engesland Lauritzsen er tannlege i Arendal og Larvik

Siste vurderinger av Simen Andreas Engesland Lauritzsen

Flink og grundige

Klinikk: Colosseum Tannlege A1 Tannlege Skrevet

Flink til å forklare, grundig med undersøkelse og informasjon. Hyggelig personal! Ryddig og bra inntrykk !

Anbefales!

Klinikk: Simen A Lauritzsen Skrevet

Jeg byttet over til A1 klinikken og Simen Engesland Lauritzen etter anbefaling fra andre pasienter hos A1. Jeg er veldig fornøyd med de besøkene jeg har hatt der.

Jeg har kun gått til rutinesjekker foreløpig. I starten gikk jeg årlig, men forrige gang fikk jeg beskjed om at jeg har såpass bra tannhelse at han ville endre intervallet til 2. hvert år. Til stor glede hos meg selvsagt, og et tegn på at det er pasientens behov som kommer foran inntjening.

En "lett-på-hånden" tannlege som anbefales! A1 har et veldig imøtekommende personale. Grei adkomst og parkering for oss som vil kjapt inn og ut.

Anbefales!

Dyktig, oppmerksom og hyggelig.

Klinikk: Colosseum Tannlege A1 Tannlege Skrevet

Første inntrykket var at jeg ble møtt av en hyggelig betjening i skranken og at vente tiden var kort.

Tannlege Lauritzen er rolig, oppmerksom og meget behagelig. I tillegg er han lett på hånden, noe som gjorde at jeg slappet av under hele behandlingen. Tannlege Lauritzsen er også veldig dyktig i sitt fag, og det er ingen tvil om at han vet hva som er best av behandling for mitt tilfelle.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger til Tannlege Simen Lauritzsen hos A1 tannlegen i Arendal.

Måtte bytte tannlege pga misnøye

Klinikk: Colosseum Tannlege A1 Tannlege Skrevet

Ved første og andre gangs konsultasjon var han hyggelig og imøtekommende. Fikk presentert ei liste så lang som et vondt år over ting som MÅTTE gjøres. Var nærmest i sjokk, for det var bare 1,5 år siden siste gang jeg var hos tannlege. Begynte på arbeidet, og for hver gang jeg kom sank inntrykket av tannlegen. Ved flere anledninger ble han tydelig irritert når jeg spurte om tennenes tilstand, om det var noe som hastet eller noe som hastet mindre. Ved èn anledning virket han fryktelig stresset og ble direkte rasende og hevet stemmen mens han nærmest ropte at "dette har jeg forklart deg SÅ mange ganger!!" Tannhelsesekretæren rømte, og jeg satt igjen og skalv. Forlot klinikken så fort jeg kunne og kom aldri tilbake. Tok med "restlisten" over hva som måtte gjøres til en ny tannlege. Etter grundig undersøkelse der, fikk jeg beskjed om at ingenting av dette trengte å gjøres. Jeg stiller meg dermed undrende til kompetansen og motivasjonen hos denne tannlegen. Det virker som at det kun er penger inn som er viktig, ikke pasientens beste. Jeg lurer på hvor mye av det jeg gjorde som faktisk var nødvendig. La igjen ganske mange tusen der. For øvrig skal det sies at sekretærene som møter deg er fantastisk hyggelige.