Kjetil Freddy Reppen

Kjetil Freddy Reppen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Freddy Reppen

Kunnskapsrik og trygg

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått til han snart 20 år nå. Han er rolig, kunnskapsrik og jeg stoler 100% på han.
Han gir gode råd, og overbehandler ikke. Prismessig er det litt dyrere å gå hit, det er det verd! Og det tror jeg jevner seg ut alt i alt. For han prakker ikke på deg unødvendig behandling som potensielt blir veldig dyrt. Han behandler ikke tennene unødvendig og har gode løsninger.
Jeg føler at han bruker god tid og informerer godt hva som er status på tennene mine

Svært fornøyd

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

For om lag 15 år siden spurte jeg en nabo om han hadde en tannlege å anbefale. Han anbefalte tannlegge Reppen. Den gang holdt han til på Nordpolen.

Jeg har vært svært fornøyd med service og faglig dyktighet i alle år. Jeg håper Reppen fortsetter i mange år til.

Privsnivået på tannlegetjenester kunne vært lavere, men med tanke på faglig kvalitet synes jeg at jeg får valuta for pengene.

Rask, kompetent og pasientfokusert

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Dette er en tannlege jeg har hatt i mange år - og jeg kan ikke tenke meg noen annen! Meget klar og konsis i vurdering og behandling. Aldri forsøk på å 'prakke' på deg kosmetiske effekter som tannbleking eller lign.

Alltid presis og i tillegg hjelpsom i akuttsituasjoner ved f eks spontantap av fylling. På tannklinikken er det også flere andre med høy kompetanse og spesialkunnskap. Dette gjør at du alltid er sikret den beste behandling og oppfølging

Trygghet over lang tid

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Har hatt ham som tannlege over lang tid og føler meg vel ivaretatt. Alltid raskt å få time hvis noe dukker opp, og dyktig kontroll av status når jeg var vanlige timer. God sjekk og inntrykk av at han ikke "overbehandler", hvis det er mulig tar han vare på tannen uten å ty til kroner etc med en gang. Fine lokaler og hyggelig personale.

Suveren tannlege!

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

En flott mann, med veldig mye kunnskap og høy kompetanse i sitt arbeidsfelt. Han er hyggelig og kjempe flink! Jeg har hatt bare gode erfaringer med han :) Det kan hende noen synes prisene er litt høye, men det er verdt å betale for en så god tannlege.

Jeg har også vært hos andre som jobber i den samme klinikken og de har også vært kjempe flinke og hyggelige. Her er det ingenting å være redd for!