Iram Kazmi

Autorisasjon (2010)

Siste vurderinger av Iram Kazmi

Hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Greverud Tannlegesenter Skrevet

Jeg måtte ha en rask time for å få reparert en løs fylling i en fortann, og dette var foranledningen til mitt første møte med Greverud Tannlegesenter og tannlege Iram Kazmi. Min opplevelse av henne og behandlingen jeg fikk, var udelt positiv. Tannlegefaglig virket hun veldig profesjonell, og jeg ble særdeles godt tatt vare på i tannlegestolen. Med på veien fikk jeg også mange gode råd om tannstilling, bitt og evt. fremtidige behandlinger - veldig fint for å kunne planlegge et mulig videre behandlingsforløp.

Utrolig dyktig og hyggelig tannlege: Iram Kazmi

Klinikk: Greverud Tannlegesenter Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og gruet meg ekstremt mye til den første undersøkelsen på 7 år. Heldigvis ble jeg tatt i mot av verdens søteste og mest behagelige tannlege Iram Kazmi, som gjorde opplevelsen til en sann fryd! Hun tok seg god tid og beroliget meg hele veien gjennom undersøkelsen og spurte om jeg ville ha pauser flere ganger. Jeg hadde ett hull og endel syreskader på emaljen som måtte repareres og fordi Kazmi var så beroligende, forsiktig og dyktig klarte jeg å starte behandling av dette allerede med det samme.
Jeg anbefaler Iram Kazmi på det sterkeste!