Peter Nygård

Autorisasjon (2008)

Tannklinikken i Dreggen AS Telefonnummer55 31 72 1055 31 72 ...
Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Peter Nygård er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Peter Nygård

Den beste tannlegen jeg har hatt noengang.

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter var den tannlegen som kurerte tannlegeskrekken jeg hadde.
Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år, men pga betennelse «måtte» jeg det. Det resulterte i at jeg valgte å trekke alle visdomstennene mine for å unngå fremtidige problemer.
Han er flink til å forklare, om du lurer på noe.
Væremåten hans er beroligende, og du føler deg godt ivaretatt.
Derfor har jeg brukt han siden starten av hans «karriere», både til årlig kontroll og andre uforutsette hendelser med tennene mine.

Fantastisk

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter Nygård er ikke bare en strålende tannlege, han er også den beste av medisinsk personell jeg har møtt på i mitt liv, både faglig og som menneske. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og han er veldig opptatt av å finne de beste løsningene for meg. Jeg er veldig takknemlig for å ha en sånn tannlege!

Kurerte tannlegeangsten min

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Før jeg begynte å gå hos Peter hadde jeg ikke vært hos tannlege på mange, mange år på grunn av angst forårsaket av møter med skrekktannleger.
Sist jeg var hos Peter, sa jeg at det var som å komme til et hvilehjem nå.
Han er utrolig opptatt av at du skal føle deg komfortabel underveis, svært omgjengelig, faglig dyktig (etter min vurdering) og rett og slett en strålende tannlege.
Flytter fra byen, men kommer til å vurdere å legge tannlegebesøkene mine til Bergen i årene fremover likevel.

DRØMMETANNLEGEN 😷💉

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Redd for sprøyter? Hos Peter kan du bare glemme det. Du merker ikkje at han stikker en gong 😄
Rolig og forklarende tannlege som guider deg trygt gjennom behandlingen.
Hos han trenger du definitivt ikkje å ha tannlegeskrekk. Du blir i vare tatt frå begynnelse til slutt.
The best dentist ever.
Takk Peter 😄

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Ikke nøl med å booke time hos Peter Nygård! En meget flink tannlege som også er utrolig hyggelig. Han tar seg tid til å snakke med deg, og svarer på ethvert spørsmål. Definitivt min nye faste tannlege!