Peter Nygård

Tannklinikken i Dreggen AS

Autorisasjon (2008)

Tannklinikken i Dreggen AS Telefonnummer55 31 72 1055 31 72 ...
Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Peter Nygård er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Peter Nygård

Enestående tannlege

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter er den beste personen jeg har møtt og erfart blant helsepersonell i løpet av livet. Han er genuint empatisk og skjønner/respekterer mitt behov for å skjønne hva han gjør, hvorfor, synliggjøre og begrunne hvordan han tenker, i tillegg til at han lærer meg ting om faget sitt som er relevante for min behandling. Han har et vesen som er så behagelig at jeg mentalt kan trekke han frem når jeg er i kontakt med mindre kompetent helsepersonell - som en påminnelse om at det er mulig med så mye bedre. Jeg blir sjelden trygg på mennesker generelt og enda sjeldnere på mennesker som forvalter makt i kraft av sin stilling - Peter er unntaket. Og for det, i tillegg til trygg og god behandling , er jeg veldig takknemlig.

Utrolig dyktig

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Pedagogisk, hensynsfull og svært behagelig. Utstråler trygghet og ro i samtale, noe som virker svært beroligende. Tannlegekontoret i Dreggen for øvrig strekker seg i tillegg svært langt for å yte best mulig service.

Den beste tannlegen jeg har hatt noengang.

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter var den tannlegen som kurerte tannlegeskrekken jeg hadde.
Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år, men pga betennelse «måtte» jeg det. Det resulterte i at jeg valgte å trekke alle visdomstennene mine for å unngå fremtidige problemer.
Han er flink til å forklare, om du lurer på noe.
Væremåten hans er beroligende, og du føler deg godt ivaretatt.
Derfor har jeg brukt han siden starten av hans «karriere», både til årlig kontroll og andre uforutsette hendelser med tennene mine.

Fantastisk

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter Nygård er ikke bare en strålende tannlege, han er også den beste av medisinsk personell jeg har møtt på i mitt liv, både faglig og som menneske. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og han er veldig opptatt av å finne de beste løsningene for meg. Jeg er veldig takknemlig for å ha en sånn tannlege!

Kurerte tannlegeangsten min

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Før jeg begynte å gå hos Peter hadde jeg ikke vært hos tannlege på mange, mange år på grunn av angst forårsaket av møter med skrekktannleger.
Sist jeg var hos Peter, sa jeg at det var som å komme til et hvilehjem nå.
Han er utrolig opptatt av at du skal føle deg komfortabel underveis, svært omgjengelig, faglig dyktig (etter min vurdering) og rett og slett en strålende tannlege.
Flytter fra byen, men kommer til å vurdere å legge tannlegebesøkene mine til Bergen i årene fremover likevel.