Peter Nygård

Autorisasjon (2008)

Tannklinikken i Dreggen AS Telefonnummer55 31 72 1055 31 72 ...
Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Peter Nygård er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Peter Nygård

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Så rolig, empatisk og trygg tannlege har jeg aldri vært borti før. Etter en time hos han er tannlegefrykten min borte. Han forklarte grundig hva han gjorde, var forsiktig og skapte tillit fra første minutt. Anbefaler Peter på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Besøkte tannlegen etter altfor mange år siden sist for å ta igjen mye etterslep i behandlingen.
Peter ser løsninger i stedet for problemer, og gir god informasjon om hva som kan gjøres for å reparere skadene.
Gjennomfører behandlingen mer skånsomt enn hos tidligere besøk andre plasser.
Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gikk hit tidligere.

Verdens aller beste tannlege

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

For en utrolig dyktig tannlege, pedagog og medmenneske. Har du dårlig erfaring med tannleger? Book deg en time hos Peter og du vil snart være helbredet.

Kan ikke takke deg nok Peter. Alle tannleger burde være flue på veggen hos deg. Stå på!

Enestående tannlege

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter er den beste personen jeg har møtt og erfart blant helsepersonell i løpet av livet. Han er genuint empatisk og skjønner/respekterer mitt behov for å skjønne hva han gjør, hvorfor, synliggjøre og begrunne hvordan han tenker, i tillegg til at han lærer meg ting om faget sitt som er relevante for min behandling. Han har et vesen som er så behagelig at jeg mentalt kan trekke han frem når jeg er i kontakt med mindre kompetent helsepersonell - som en påminnelse om at det er mulig med så mye bedre. Jeg blir sjelden trygg på mennesker generelt og enda sjeldnere på mennesker som forvalter makt i kraft av sin stilling - Peter er unntaket. Og for det, i tillegg til trygg og god behandling , er jeg veldig takknemlig.

Utrolig dyktig

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Pedagogisk, hensynsfull og svært behagelig. Utstråler trygghet og ro i samtale, noe som virker svært beroligende. Tannlegekontoret i Dreggen for øvrig strekker seg i tillegg svært langt for å yte best mulig service.