Peter Nygård

Tannklinikken i Dreggen AS Prisliste

Siste vurderinger av Peter Nygård

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Ikke nøl med å booke time hos Peter Nygård! En meget flink tannlege som også er utrolig hyggelig. Han tar seg tid til å snakke med deg, og svarer på ethvert spørsmål. Definitivt min nye faste tannlege!

Fantastisk tannlege:-)

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Eg har tannlegeskrekk, og har opplevd flerfoldige dårlige tannleger, som Ikkje har brydd seg fletta om min velvære og tryggheit. Peter Nygård e utrolig god på å gjøre deg trygg og er eit godt menneske tvers igjennom, som viser deg klart og tydeleg at du blir respektert og ivaretatt. One of a kind!

Veldig god tannlege!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter Nygård er en svært hyggelig og ikke minst faglig dyktig tannlege. Alltid fornøyd etter tannlegebesøk.

Jeg hadde lett tannlegeskrekk, det har jeg ikke nå

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter er først og fremst en meget hyggelig kar som gjør at det ikke blir kleint å snakke med han. Det roer nervene om du måtte ha det.

Men viktigst av alt er at han gjør jobben effektivt og så behagelig det lar seg gjøre med masse utstyr i munnen. Og det gjøres riktig. Jeg har ikke hatt noen tilbakefall på behandling etter jeg valgte Peter.

Anbefales på det sterkeste!

Strålende tannlege!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Etter å ha neglisert tennene mine i flere år, kontaktet jeg Peter. Fikk strålende hjelp, uten å bli ruinert. Anbefales på det sterkeste!