Peter Nygård

Peter Nygård er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Peter Nygård

Kurerte tannlegeangsten min

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Før jeg begynte å gå hos Peter hadde jeg ikke vært hos tannlege på mange, mange år på grunn av angst forårsaket av møter med skrekktannleger.
Sist jeg var hos Peter, sa jeg at det var som å komme til et hvilehjem nå.
Han er utrolig opptatt av at du skal føle deg komfortabel underveis, svært omgjengelig, faglig dyktig (etter min vurdering) og rett og slett en strålende tannlege.
Flytter fra byen, men kommer til å vurdere å legge tannlegebesøkene mine til Bergen i årene fremover likevel.

DRØMMETANNLEGEN 😷💉

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Redd for sprøyter? Hos Peter kan du bare glemme det. Du merker ikkje at han stikker en gong 😄
Rolig og forklarende tannlege som guider deg trygt gjennom behandlingen.
Hos han trenger du definitivt ikkje å ha tannlegeskrekk. Du blir i vare tatt frå begynnelse til slutt.
The best dentist ever.
Takk Peter 😄

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Ikke nøl med å booke time hos Peter Nygård! En meget flink tannlege som også er utrolig hyggelig. Han tar seg tid til å snakke med deg, og svarer på ethvert spørsmål. Definitivt min nye faste tannlege!

Fantastisk tannlege:-)

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Eg har tannlegeskrekk, og har opplevd flerfoldige dårlige tannleger, som Ikkje har brydd seg fletta om min velvære og tryggheit. Peter Nygård e utrolig god på å gjøre deg trygg og er eit godt menneske tvers igjennom, som viser deg klart og tydeleg at du blir respektert og ivaretatt. One of a kind!

Veldig god tannlege!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter Nygård er en svært hyggelig og ikke minst faglig dyktig tannlege. Alltid fornøyd etter tannlegebesøk.

Jeg hadde lett tannlegeskrekk, det har jeg ikke nå

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter er først og fremst en meget hyggelig kar som gjør at det ikke blir kleint å snakke med han. Det roer nervene om du måtte ha det.

Men viktigst av alt er at han gjør jobben effektivt og så behagelig det lar seg gjøre med masse utstyr i munnen. Og det gjøres riktig. Jeg har ikke hatt noen tilbakefall på behandling etter jeg valgte Peter.

Anbefales på det sterkeste!

Strålende tannlege!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Etter å ha neglisert tennene mine i flere år, kontaktet jeg Peter. Fikk strålende hjelp, uten å bli ruinert. Anbefales på det sterkeste!

Behagelig opplevelse

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Svært god opplevelse å hå Nygård som tannlege. Tar seg tid til å forklare, noe som skaper trygghet. Svært fornøyd. Anbefaler Nygård på det sterkeste.

Beste tannlegen eg har hatt

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Før eg kom i stolen til Peter hadde eg tannlegeskrekk. Etter eit par besøk med Peter gler eg meg til kvart tannlegebesøk.