Peter Nygård

Peter Nygård er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Peter Nygård

Kurerte tannlegeangsten min

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Før jeg begynte å gå hos Peter hadde jeg ikke vært hos tannlege på mange, mange år på grunn av angst forårsaket av møter med skrekktannleger.
Sist jeg var hos Peter, sa jeg at det var som å komme til et hvilehjem nå.
Han er utrolig opptatt av at du skal føle deg komfortabel underveis, svært omgjengelig, faglig dyktig (etter min vurdering) og rett og slett en strålende tannlege.
Flytter fra byen, men kommer til å vurdere å legge tannlegebesøkene mine til Bergen i årene fremover likevel.

DRØMMETANNLEGEN 😷💉

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Redd for sprøyter? Hos Peter kan du bare glemme det. Du merker ikkje at han stikker en gong 😄
Rolig og forklarende tannlege som guider deg trygt gjennom behandlingen.
Hos han trenger du definitivt ikkje å ha tannlegeskrekk. Du blir i vare tatt frå begynnelse til slutt.
The best dentist ever.
Takk Peter 😄

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Ikke nøl med å booke time hos Peter Nygård! En meget flink tannlege som også er utrolig hyggelig. Han tar seg tid til å snakke med deg, og svarer på ethvert spørsmål. Definitivt min nye faste tannlege!

Fantastisk tannlege:-)

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Eg har tannlegeskrekk, og har opplevd flerfoldige dårlige tannleger, som Ikkje har brydd seg fletta om min velvære og tryggheit. Peter Nygård e utrolig god på å gjøre deg trygg og er eit godt menneske tvers igjennom, som viser deg klart og tydeleg at du blir respektert og ivaretatt. One of a kind!

Veldig god tannlege!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Peter Nygård er en svært hyggelig og ikke minst faglig dyktig tannlege. Alltid fornøyd etter tannlegebesøk.