Merete Horn Larsen

Autorisasjon (2004)

Merete Horn Larsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Merete Horn Larsen

Kommer aldri til å bytte tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Merete er effektiv, dyktig og ikke minst utrolig hyggelig og beroligende på pasientene sine. En fryd å gå til henne selv om man tidligere aldri har vært glad i tannlegebesøk. Har selv gått til henne de siste tre årene, og konvertert både samboer, venner og familie til å bli faste pasienter hos henne, og de er alle like fornøyde som det jeg er. Om jeg noensinne flytter kommer jeg til å reise langt for å fortsette å gå til Merete.

Colosseum tannlegeklinikk på majorstua er også lett tilgjengelig, flotte lokaler og veldig lettvint med booking og innkalling til nye timer. Topp karakter!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Det er vanskelig å beskrive hvor fantastisk denne tannlegen er. Ikke bare faglig dyktig, sikker, flink, effektiv og trygg. Men hun er også utrolig varm og flink med mennesker. Tannlegeskrekk forsvinner som dugg for solen, i stolen hennes. Hun ser pasientenes behov, har stor grad av empati og forståelse. Her går hele familien til Merete Horn Larsen og vi gleder oss til hver time

Fantastisk!

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Helt utrolig at et tannlegebesøk har gått fra å være noe man gruer seg til og utsetter til at man opplever det som en hyggelig opplevelse! Merete er rolig, hyggelig og møter deg med et smil. Forklarer på en enkel og ærlig måte hva som skal gjøres, noe som får deg til å slappe av. Anbefales på det varmeste!!

Helt fantastisk!

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Merete har hjulpet meg med tannbehandling i sedasjon, og jeg kunne ikke funnet en bedre tannlege som både tar hensyn til min komplekse helsesituasjon og i tillegg er faglig dyktig, omsorgsfull, hyggelig og tilgjengelig. At jeg kan få sedasjon har gjort at jeg kan få den behandlingen jeg trenger, og jeg er utrolig takknemlig for det tilbudet. Anestesilegen hun jobber med er også utrolig dyktig, rolig og et godt menneske.
Jeg får alltid raskt svar på henvendelser, og de er flinke på å følge opp etter behandlingen også.
Jeg anbefaler Merete og teamet hennes på det aller varmeste. Jeg kunne ikke tenkt meg å gå til noen annen tannlege.

Den beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Har gått til årlig kontroll hos Merete i flere år og kan ikke tenke meg en bedre tannlege! Er tillitsfull og profesjonell. Hun er alltid blid og tar seg god tid til å forklare hva hun gjør og "minner meg på" underveis at jeg må si ifra hvis hun skal stoppe. For meg med tannlegeskrekk fra barndommen er denne tilnærmingen gull verdt! Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt og klarer faktisk å gjennomføre tannlegebesøket.