Merete Horn Larsen

Colosseumklinikken AS avd. Majorstua

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Prisliste

Merete Horn Larsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Merete Horn Larsen

Helt fantastisk!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Merete har hjulpet meg med tannbehandling i sedasjon, og jeg kunne ikke funnet en bedre tannlege som både tar hensyn til min komplekse helsesituasjon og i tillegg er faglig dyktig, omsorgsfull, hyggelig og tilgjengelig. At jeg kan få sedasjon har gjort at jeg kan få den behandlingen jeg trenger, og jeg er utrolig takknemlig for det tilbudet. Anestesilegen hun jobber med er også utrolig dyktig, rolig og et godt menneske.
Jeg får alltid raskt svar på henvendelser, og de er flinke på å følge opp etter behandlingen også.
Jeg anbefaler Merete og teamet hennes på det aller varmeste. Jeg kunne ikke tenkt meg å gå til noen annen tannlege.

Den beste tannlegen

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Har gått til årlig kontroll hos Merete i flere år og kan ikke tenke meg en bedre tannlege! Er tillitsfull og profesjonell. Hun er alltid blid og tar seg god tid til å forklare hva hun gjør og "minner meg på" underveis at jeg må si ifra hvis hun skal stoppe. For meg med tannlegeskrekk fra barndommen er denne tilnærmingen gull verdt! Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt og klarer faktisk å gjennomføre tannlegebesøket.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Med alvorlig sykdom er jeg helt avhengig av at tannlegen opptrer hensynsfull. Merethe Horn Larsen er nettopp hensynsfull og nensom i sitt arbeid. Kjapp, dyktig og effektiv i tillegg. Anbefales på det varmeste!

Utrolig dyktig, rolig og snill

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Hun er faglig veldig dyktig, trygg og sikker, samtidig som hun er snill og rolig. Ingen grunn til å grue seg til å gå til tannlegen om en går til henne. Både selve behandlingen og resultatet var utrolig bra. Anbefaler henne på det sterkeste.

En utrolig flink tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Hun er alltid blid, smilende og ser deg og dine behov. Jeg måtte dessverre bytte pga flytting, men vurderte ei stund å reise tilbake til Oslo for å gå hos henne. Jeg har hatt tannlegeskrekk før og dette tar hun absolutt hensyn til. Utrolig flink tannlege. ANbefales på det varmeste.