Atle Førde

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Atle Førde er tannlege i Gjøvik

Siste vurderinger av Atle Førde

Fantastisk tannlege med en fantastisk tannlegeassistent!

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Atle Førde er en dyktig og solid tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden ungdommen, og han er en av grunnene til at denne skrekken nå er i ferd med å bli kurert. Jeg kommer nok alltid til å være utilpass hos tannlegen, men han og hans assistent støtter og oppmuntrer meg hele tiden, noe som gjøre det mer behagelig å gjennomføre behandlingen som planlagt. Ha planlegger alltid litt ekstra tid slik at vi ikke rusher gjennom behandlingen, og hører på meg dersom jeg trenger en pause. Han er meget god til å forklare hva han driver med, og jeg føler at jeg blir veldig godt tatt vare på rent faglig i tillegg til dette med tannlegeskrekken.
TAKK!

Roleg og flink tannlege

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Etter 15 år utan å gå til tannlege kom eg til Atle Førde. Det var ein veldig positiv opplevelse. Vart kalla inn att etter 1 år, møtte då opp utan å vera nevneverdig nervøs! Han har eit veldig behageleg vesen, og er flink til å forklara. Superfornøgd med Atle Førde som tannlege!

Fornøyd

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Fikk Førde da min gamle tannlege flyttet. Han er den første tannlegen som nesten får meg til å slappe av i en tannlegestol, og det er godt gjort! Han gir ett godt inntrykk, og forteller alltid i forkant hva han skal gjøre, og det hjelper. Ingen skumle overraskelser. Har dårlig erfaring fra skoletannlege for 30 år siden, og dette blir tatt fint hensyn til på dette tannlegekontoret.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Atle er proff og serviceinnstilt, han er både faglig ekstremt dyktig og setter pasientkomfort høyt, vet han har hjulpet mange til å bli kvitt tannlegeskrekk, kanbare anbefale han på det sterkeste

Faglig dyktig

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Veldig behagelig behandling og god service. Anbefaler Atle på det sterkeste