Må være en av Norges beste fastleger!

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt! (Og jeg har hatt mange leger)
Min erfaring med fastleger er at det enten har vært det ene ekstreme eller det andre. Dessuten er det også mange leger som bare ser inn i dataen og ikke ser ut til å være interessert i pasientens problemer over hodet!
Dette er ikke tilfelle hos Dr. Syverstad, overhodet! Han er alltid i godt humør, og virker genuint interessert i hva du har å si. Han gir også veldig gode råd, og er veldig profesjonell! Han har god kunnskap innen medisin, og henviser eller foreskriver når dette trengs.
Dr. Syverstad er rik i kunnskap når det gjelder dette, og vet nøyaktig hvilke råd å gi, og når/hvilke tiltak som må tas, til å hjelpe pasienten.
Eneste kritikk jeg har er ikke mot Dr. Syverstad, men legekontoret (Stasjonsbyen Legesenter) da åpningstidene på telefon og på senteret er begrenset, og at det kan være vanskelig å få tak i resepsjonen på telefonen, mange ganger. De kunne ha hatt et mer effektivt system for når pasientene ankommer, men det går som regel relativt greit.
Ikke misforstå meg, det pleier ikke å være lang ventetid for å komme inn til timen, men det kunne vært gjort litt mer praktisk.
Utenom dette har jeg ingenting imot resepsjonen eller legesenteret da allt som regel ordner seg relativt fort.
(Jeg vil alikevell legge til at man må noen ganger ringe et par ganger når det er trafikk på telefonlinjene)

Når alt kommet til alt, så mener jeg at Dr. Syverstad er et perfekt eksempel på hva en fastlege burde være, og er sannsynligvis en av Norges beste fastleger. (Mener ihvertfal jeg!)