Meget Misfornøyd!

Hun var dømmende, trekker konklusjoner uten å undersøke eller lytte. Jeg ble kritisert og avfeid.

jeg forlot kontoret gråtende, fikk angstfall da jeg kom hjem. Bor omtrent redd ved kontoret.

Trodde hun var på feire ringte inn får å forlenge sykemelding ettersom jeg ikke hadde fått ny time eller innkalling.

Fikk beskjed at hun ønsket meg inn på time med engang. Dette var altså på fredagen, hadde vært inne hos henne mandags morgen.

Fikk angstfall før timen grunnet behandling jeg fikk første time. Kom inn og fikk kjeft for hun ikke hadde kommet i kontakt med meg. Selv om jeg ikke hadde et enste ubesvart anrop fra legesentret den uken, sto heller ikke noe ang å ta kontakt i mail. Sjekket om dem hadde rett nr, det hadde dem.

Kjeftingen forsettet, nektet å høre på meg. Hun var svart negativ til at jeg hadde gått til privatlege( i april) og mente grunnet min jobb hadde jeg ikke råd til dette. Leste opp fra mandags besøk der hun har skreve feil flere steder. Ga meg ikke mulighet til å rette opp før hun ringte for å råde seg med en annen. Her forsettet hun å gi feil info.

Jeg har nå byttet fastlege, altså etter bare 2 besøk.