Snakker til deg som om du skulle vært et barn.

Jeg startet hos Lena Belstad etter å ha lest god kritikk om henne. Mitt første møte med henne var positivt. Jeg var langt nede psykisk og klarte ikke selv å finne psykolog og fikk avslag på Dps. Hun sa at det ikke var min jobb så det skulle hun ta seg av. Jeg ble så glad og fortsatte og gå til henne én gang i uken for å bli ivaretatt. Da jeg var der gang nr fire spurte hun om jeg hadde funnet psykolog og jeg sa at hun selv hadde sagt at hun skulle finne det..noe hun tydeligvis hadde glemt. Lena er forsåvidt hyggelig men hver gang jeg traff henne håndhilste vi og hun sa "takk for sist" og husket aldri fra gang til gang hva mine utfordringer var. Hun snakker til meg som om jeg skulle være fem år og finner sjeldent ut løsninger på mine problemer. Dessuten syntes jeg hun overkjørte meg på mine teorier om hva ting kunne være..noe som viser seg i ettertid at jeg hadde rett på da jeg har fått hjelp på legevakt. Jeg er lei av å bli snakket til som et barn og en fastlege som ikke engasjerer seg.

Forøvrig synes jeg de som tar blodprøver er søte og dyktige. Noen av resepsjonistene snakker ekstremt dårlig norsk og det er også med på å gjøre at jeg vil bytte lege og legekontor.