Tilsvar til vurdering

Dette er en tilbakemelding til resepsjonen m.m. og ikke lege

Jeg er i grunn fornøyd med min lege, det jeg er frustrert over er serviceinnstillingen til de i resepsjonen - i går satt jeg bare i kø utover en time og måtte til slutt bare legge på da telefontiden var over. I dag ringte jeg tidlig i telefontiden (et lite vindu) for så å bli lagt på fra deres linje slik at jeg måtte ringe opp igjen, kø igjen. Trodde jeg hadde kommet feil da jeg fikk et barnlig "hei!" uten noe presentasjon av hvor jeg hadde kommet. Fikk ikke bestilt noe lab-prosedyre, da hun ikke "visste hvordan man gjorde det", jeg sa det må da være noen på huset jeg kan snakke med som kan reservere en time, men hun sa "nei", de er opptatt (!). Maken til uprofesjonelt sted skal man lete lenge etter! Jeg måtte bare legge på da denne legesekretæren ikke kunne hjelpe meg med noe, ei heller kunne hun sette meg i kontakt med noen. Helt utrolig. Jeg hadde noe akutt jeg måtte ha gjort på lab, og fikk til svar at hun var den eneste der og "hun kunne det ikke". Aldri sett verre serviceinnstilling og holdning til pasienter. Jeg sa jeg hadde krav på helsehjelp og hadde fastlege der og hun bad meg dra til legevakten! Jeg bad henne be noen ringe meg som kunne besvare henvendelsen og hun sa de skulle ringe i løpet av dagen- selvfølgelig ringte ingen, som jeg forventet. Så dårlig service at jeg nå vurderer sterkt å bytte fastlege ene og alene pga "front office" -personalet. Venterommet er også nitrist, skiltene er fulle av språkfeil (det samme med hjemmesiden). Noen bør ta tak i service, estetikk i venteværelset samt språkvask for å heve profesjonaliteten.