Tar meg ikke seriøst

Jeg trodde først at jeg hadde funnet en lege som tok meg seriøst, men det har vist seg i etterkant at Harald gir inntrykk av at han lytter og bryr seg, men når det først gjelder bagatelliserer han argumentene mine og gir ingen alternativ løsning. Jeg har lavt stoffskifte, høye leververdier og har hatt problemer med helsen siden jeg var 14 år. Jeg er lei av å ikke bli trodd på når jeg prater om symptomer og plager som stopper meg i å klare meg i jobbsammenheng. Jeg er lei av å måtte bruke energi på å krangle med nav siden fastlegen ikke tar det jeg sier seriøst og ikke assisterer meg når jeg trenger det. Jeg vet ikke om det er siden jeg er en ung mann på 26 år og burde "klare alt", men nok er nok. Føler meg tvungen til å bytte fastlege i dag, og det sa jeg også til han. Han prøvde ikke å fikse opp engang eller gi en alternativ løsning når jeg sa at jeg følte at jeg ble tatt useriøst. Jeg er meget misfornøyd og skuffet over hvor lite løsningsorientert en autorisert fastlege i Norge kan være. I tillegg må man 9 av 10 ganger vente lengre før man kan komme inn til avtalt time.