Dyktig, dedikert og human- sterkt anbefalt

Nahid Heydarpanah er en fantastisk behagelig person og en kunnskapsrik og dyktig gynekolog. Etter fem års erfaring kan jeg også lett legge at hun er til; ærlig, interessert, lyttende, informativ, effektiv og omsorgsfull varm. Jeg har aldri før opplevd så trygg og behagelig behandling hos gynekolog, og er takknemlig for at jeg har funnet fram til Nahid. Det er lett å få time raskt og alltid en hyggelig person på telefon. Nahid selv er personlig dedikert og følger også opp via sin telefon.

Lokalet er lett tilgjengelig plassert på Høvik, og det tar heller ikke lang tid å reise dit fra Oslo. Lokalet er i seg behagelig fra du kommer inn døren, med oppdatert informasjon om behandlinger på skjerm, rolig og balansert interiør. Til man kommer inn på det romslige kontoret/ behandlingsrommet med behagelig atmosfære. Prisen er absolutt vel verdt behandlingen, og ellers har hun også studentrabatt, slik at det er overkommelig i en slik livsperiode også.

Til syvende og sist er det Nahid selv som bidrar til at man kjenner seg ivaretatt. Hun har lang erfaring, også med pasienter som har vært i ekstreme situasjoner, og dette kan man forstå at hun har håndtert godt slik hun framstår for oss kvinner som bare synes at det er ubehagelig å gå til gynekolog. Jeg har ingen problemer med å besøke Nahid minst en gang i året for å ta vare på mitt, har ingenting å utsette på henne, og anbefaler henne stadig på sterkeste til alle kvinner.