Svært god for kronisk syke

Jeg har hatt Yngvild som lege i mange år, og er strålende fornøyd! Jeg er en person som i utgangspunktet ikke liker å gå til leger fordi den tidsklemma de er i gjør at man lett føler seg til bry. Med Yngvild var det aldri et problem, hun er dyktig på å koble med pasientene, ta dem på alvor og skape en avslappet atmosfære. Hun byr på seg selv og virker oppriktig interessert i pasientene sine. Rett og slett den beste legen jeg har hatt!
Kort etter at jeg fikk henne som lege, fikk jeg en kronisk sykdom, ME. Da var Yngvild gull verdt å ha. Hun sørget for at jeg fikk komme til utredning på et sykehus, slik at jeg etter hvert fikk en grundig diagnose, hun ba meg komme til henne 1 gang i måneden for oppfølging, og jeg opplevde at hun talte min sak hos NAV, slik at jeg slapp å få ytterligere stress i min situasjon eller bli henvist til tiltak som bare ville stjele min energi. Hun er derfor en lege jeg absolutt vil anbefale for alle, og ikke minst folk med kronisk sykdom.
Nå er jeg dessverre ikke på lista hennes lenger på grunn av reduksjon i antall pasienter, men jeg kan ikke understreke godt nok hvor mye det betydde for meg å ha henne som lege i den perioden av livet mitt.