Lege som er vanskelig å lese og med en viss distanse

Siri er blid og smilende, på den korte tiden jeg var der virker det som hun tar en på alvor, og er en faglig dyktig lege. Men..

Vi hadde hele familien hos Nelson. Og det ble vel kanskje litt mye.. Følte Nelson manglet den utadvente varmen og alltid med en viss distanse, vanskelig å lese. Kanskje litt for typisk norsk for vår del (Jeg kan ikke bruke flere år på å bli kjent med legen min før hun senker guarden).

Legekontoret: Åskollen legesenter virker u proffe og bærer preg av å være et lite legekontor uten noen form for moderne fasiliteter som man finner andre steder (Kaffe, vanndispenser, bankterminal, snacksmaskin).

Telefontiden er for det meste uholdbar, og resepsjonistene sliter ofte veldig med å tolke hva som blir sagt om det ikke sies i binær.

SMS tjenestene deres er ikke spesielt gode heller, noe som er det eneste alternativet når min kone en gang satt to timer fra åpningstid til Lunch uten at de svarte på telefon.
(Kan jo spørre seg selv hva i allverden resepsjonen driver med). Det hender man får timeavtaler en til to tre uker etter at man bestiller, alt dette ofte i en kombinasjon.