Dårlig service og uinteressert lege

Jeg har flyttet mye rundt og dermed hatt mange forskjellige legekontor. Dette er uten tvil det dårligste jeg noen gang har hatt.

Bare det å komme i kontakt og få bestilt time er vanskelig, og når du endelig kommer gjennom er sjansen meget stor for at de ikke har time til deg. Jeg har vært flere ganger på legevakta enn hos fastlegen i tiden jeg har hatt dette legesenteret.

Hvis du skulle være så heldig å klare å få en time innen rimelig tid, må du regne med å sitte på venterommet betydelig lengre enn du får være inne hos legen. Jeg ble hastet gjennom begge de to timene jeg hadde der, av en lege som hørte halvveis etter og noterte én setning av alt jeg fortalte.

Etter det andre besøket byttet jeg legekontor. Da jeg senere ba om å få oversendt journal til ny lege måtte jeg gjøre arbeidet med å finne adresse og kontaktinfo, og mottok en faktura på 140 kr. Da jeg ankom den nye legen over to uker senere hadde han ikke mottatt journalen, og når han så ringte det gamle legekontoret fant de ingenting som tilsa at det hadde blitt sendt noen journal for meg. Jeg ringte dem dagen etter for å klage på fakturaen for et arbeid de ikke hadde utført, men ble møtt av en frekk resepsjonist som kun avviste meg og sa at jeg måtte betale den, og ba meg ringe en annen dag når legen var tilstede hvis jeg skulle snakke mer om det.

De fortjener 0 stjerner, men det er dessverre ikke mulig å gi mindre enn 1.