Beklagelig og uheldig inntrykk

Møtte til avtalt tid, måtte da vente 1 time før legen hadde tid. Det var så dårlig luft på venterommet at jeg måtte stå utenfor.
Min historie er at jeg sliter med angst etter et overfall, og det er besværlig for meg å møte nytt helsepersonell og fortelle historien min.
Legen begynte med en gang å grave i hvem/hva som hadde begått ugjerningen, hvordan, etnisitet etc, enda konsultasjonen skulle gjelde medisiner til utenlandsreise. Jeg opplevde nysgjerrigheten hans rimelig upassende i en førstegangs-konsutasjon, særlig da jeg begynte å gråte. Det er vanskelig å forstå hvorfor han var så granskende m.tp mine opplevelser og min rolle i det. Han ville ikke skrive ut medisiner til meg, fordi han ikke fant dem på medisinlisten min, jeg sjekket nå, og de står der. Han ville helt enkelt ikke skrive ut medisiner til meg. Han sa oppga at en medisin som er reseptbelagt, ikke var det, så han ga meg villedende informasjon i tillegg.Han ønsket å se journalen min før han skrev ut noe som helst, greit nok det, men jeg skjønte etter to minutter at denne legen ikke passet for meg. Denne opplevelsen var svært beklagelig, og jeg vil gå så lagt som til å fraråde kvinner med overgrepshistorikk å oppsøke denne legen.