Usympatisk fastlege som bruker herskertekkniker over sine pasienter

Svært uprofessjonell og usympatisk lege; kom til han fordi jeg trengte en time på dagen og bestilte denne via pasientsky. Når jeg kom til klinikken spurte jeg om hvorfor andre fikk gå foran i køen, når de ikke hadde bestilt time men jeg hadde gjort det. På en svært nedlatende måte forklarte han at han faktisk ikke trengte å ta meg i mot, og at han bestemte selv hvem som skulle få komme inn og ikke, at man hadde bestilt time spilte ingen rolle.
Når jeg kom forklarte jeg situasjonen min og oppviste ingen professjonalism som medisinsk personale i det hele tatt; måtte gjenta svarene mine mens han smilte uempatisk over at min far nylig hadde gått bort og jeg derfor trengte en sykemelding for å håndtere situasjonen etter hans bortgang. Mens han smilte spurte han unødvendige spørsmål om hvorfor jeg var hos han, og minnet meg gjentatt om å være takknemlig for at han hadde tatt seg tiden å ta meg imot som ny pasient. Til slutt tenkte jeg at nok får være nok; han besitter altfor mange dårlige personlighetstrekk som er svært uheldige og ugunstige å finne i en lege, for at jeg skal gidde å ta imot hans svært nedlatende holdning. Opplever dessverre denne 'legen' som svært autoritær, ser seg som overlegen andre, bruker herskerteknikker overfor pasienten og tåler ingen som helst kritikk.
Ble så oppgitt at jeg pent sa ifra om at jeg ikke trengte hans tjenester likevel med den dårlige holdningen hans. Han ble da sint; skrek at jeg ikke var velkommen og slo igjen døren etter meg når jeg gikk ut.
Anbefaler ingen denne 'legen'. Har valgt 1 stjerne fordi det ikke var mulig å gi 0 stjerner.