Verdens beste tannlege

Jeg har flyttet en del rundt, og har derfor hatt en del tannleger tidligere, men ingen kan måle seg med Robert. Han er veldig hyggelig og imøtekommende, og tar seg tid til å bli kjent med nye pasienter. Han virker veldig trygg på alt han gjør, og passer på at jeg hele veien vet hva som kommer til å skje. Han avtaler på forhånd signaler dersom jeg trenger en pause eller noe gjør vondt, og reagerer veldig raskt på disse. Jeg fortalte på forhånd at jeg alltid har slitt en del med overreagerende brekningsrefleks, og han er alltid varsom og rask med alt som må litt lengre bak (jeg brekker meg mer nå når jeg pusser tennene selv, enn når jeg er hos tannlegen). Kort fortalt er han veldig nøye og veldig behjelpelig, uten at dette går på bekostning av tid. Han tar seg også tid ved betaling til å gjennomgå betalingsplaner (dersom dette trengs), nye timebestillinger, tips til munnhygiene hjemme, etc. etc. etc., og til å grundig svare på ethvert spørsmål du måtte ha. Kunne ikke anbefalt denne tannlegen mer!

Fra Aktiv Tannhelse sin side har jeg merket meg at de er åpne om en veldig presis pris langt i forkant av timene, at ventetiden er helt fraværende, og at personalet er kjempehyggelige. De smiler og sier hei allerede når du kommer inn, og husker navn. Hadde alle hatt sånne tannlegeopplevelser hadde ingen vært redde :)