Forferdelig opplevelse

Forsinket og bryr seg ikke om pasienten. En glemsk lege , som er mistenksom og ydmyket, svever i sin egen verden. Når jeg sitter der, føles det som jeg ikke er der engang. Sier og lover ting, til neste time er det glemt og nekter for og ha sagt det. Pasienten beskyldes for misforståelse. En lege som ikke burde fått lov og være lege, mangler kompetanse og er mer sårende, ydmykende og mistenksom enn hjelpsom.

Når det kommer til servicen på legekontoret i skranken, er det like ille. Folk som snakker dårlig norsk og blir mye misforståelser. De har også en SMS tjeneste hvor man kan avbestille/bestille legetimen til en pris på 12,- kr. Du sender din sms for avbestilling, plutselig får du en regning for og ikke ha møtt opp til timen din. For tydeligvis har de problemer med den tjeneste noen ganger, og det går utover pasientene. Får heller aldri time når jeg bestiller vis SMS. Lange telefon køer. Kommer man etter man har blitt ropt opp, har du mistet timen din og må betale. Men når du har time og sitter å venter 50 min op legen ofte. Da er det helt greit!!