Usympatisk og tar ikke pasientene på alvor. Byttet fastlege med engang. Aldri mer.

Jeg byttet til Mona som fastlege da jeg flyttet til Trondheim for å studere. Første timen følte jeg at hun tok meg på alvor og tok seg god tid til å høre på det jeg hadde å si. Jeg tok noen blodprøver der og Mona sa at jeg skulle bestille meg en ny time etter 1 uke for å diskutere svarene. Jeg gjorde som hun sa og kom tilbake etter 1 uke. Når jeg kom gikk vi inn på kontoret og var der i max 1 minutt for at hun skulle fortelle meg at alt så fint ut. I tillegg måtte jeg betale 260kr for timen, når hun liksågodt kunne sendt meg en sms. I senere anledning dro jeg innom og hadde flere ting jeg ville ta opp, men følte ikke jeg ble tatt på alvor. Problemene ble bare feid under ett teppe og jeg fikk beskjed om at diagnosene jeg tidligere har fått ikke var noe å tenke på, og at dem ikke skulle gi meg plager (noe de definitivt gjør). Jeg følte at jeg ikke ble trodd og at hun ikke var villig til å sjekke ut problemene jeg kom med. I tillegg fikk jeg ikke tatt opp alt jeg skulle da hun påpeikte at vi hadde brukt opp all tiden. Hva er poenget med å bestille på nettet hvor man beskriver hvorfor man kommer, og så får man ikke gjennomført alt? Jeg byttet fastlege i sekundet jeg kom ut fra legekontoret.

Man får en følelse av å ikke bli betrodd og at man er en plage ved at man kommer. Hvis du vil føle deg dårlig og plages i lang tid over problemer som hun ikke mener eksisterer, så velg Mona. Hvis du vil ha hjelp så velg en annen lege.