Helt fantastisk

Er så utrolig fornøyd med Dr.Holstad og Sandefjord Helsepark! Man får alltid rask hjelp om man har behov for det, og helsesekretærene er flinke til å komme med løsninger om legen ikke er tilgjengelig.

Holstad tar deg på alvor uansett hvor "liten" problemet er, og om ting haster er han flink til å sette i gang tiltak. Han bagatelliserer aldri problemene man kommer med og er faglig dyktig.

Han kan fremstå som en person med mye energi men han har virkelig evnen til å være rolig og er behagelig å snakke med om man har behov for det. Samtidig bruker han ofte humor, noe jeg skulle ønske flere leger gjorde, ingenting er verre enn å sitte hos en sur og alvorlig lege når man er syk. Han jobber svært raskt men får gjort det som må gjøres og tar seg ekstra tid til deg om det er behov for det.

Hans kommunikasjonsevner er veldig unik da han sier ting som det er uten noe form for filter - noe jeg absolutt syntes er fantastisk. Det er helt tydelig at han virkelig ønsker det beste for sine pasienter. Jeg har full tillit til Dr.Holstad og kan virkelig anbefale han til andre!