5 stjerner med en liten minus

Kom til Nimo for første gang for et besøk hos Nina Willumsen(gynekolog), men har i senere tid også vært hos Elisabeth(ernæringsfysiolog) og Lene(hudterapeut). Har følt meg veldig trygg, forstått og at jeg fikk god hjelp av alle tre. Som noen skriver kan Nina være direkte og kanskje det ikke passer alle men for min del liker jeg ikke leger som pakker ting inn og lar deg lure på hvor seriøs situasjonen er. Ting Nina har gått inn på har aldri noe gynekolog(eller min fastlege som for øvrig er kjempeflink) gått inn på. Hun fokuserte ikke kun på det gynekologiske men også på hele kroppen og sammenhengen mellom ting. Veldig kunnskapsrik lege, føler meg veldig trygg når jeg er hos henne. Har bare positivt inntrykk av Elisabeth også som virker som veldig flink og veldig hyggelig å prate med.
Sist gang jeg var på nimo var jeg hos Lene for konsultasjon som endte opp med behandling. Veldig positivt overrasket over hvor god tid hun tok seg til å høre på meg, undersøke huden min, spørre om alt som har med hudtilstanden min å gjøre og ikke minst hvor mye hun kunne og hvor superhyggelig hun er. Kommer definitivt til å komme tilbake hit.
Klinikken i seg selv er kjempefin, de har gjort en strålende jobb med interiøret. Ikke det man forventer av en slik klinikk i det hele tatt.
Det eneste negative for meg er resepsjonistene. Har møtt på muligens alle i løpet av mine mange besøk dit nå og har kun opplevd at hun ene er genuint hyggelig. Er flere som har en litt overlegen holdning og ikke får deg til å føle deg helt velkommen, så om det er noe de trenger å jobbe med på denne klinikken er det resepsjonen. Ellers 5 stjerner!
P.S. Stor pluss for kveldsåpent