Krass, stressa og lite empatisk

Har hatt Kongshaug som fastlege i 8 år, og har gjennom tidene reagert på hennes atferd, manglende empati og fraværende kommunikasjonsgerdigheter flere ganger. Både på tlf og i direkte møte med henne. Hun har selv sagt at hun synes telefonen er forstyrrende, men legesenteret har ikke sekretær og man har ikke noe annet valg enn å ringe henne. Hun har en måte å være på som gjør at man føler seg dum, i veien, til bry. Man må vite selv hva som feiler og hvilken behandling man skal ha. Har imidlertid ikke vært der så ofte at jeg har orket å bytte. Kom nå til henne ifbm svangerskapskontroll, og ble møtt med en hånlig tone, kverulering og NULL anerkjennelse for de utfordringer jeg presenterte. Hun viste også null interesse for å lytte etter hjertelyd hos babyen og stilte ikke relavante spørsmål. Jeg stiller meg i det hele tatt sterkt kritisk til hennes virke som lege, det er svært uheldig at sårbare mennesker, kanskje med psykiske helseutfordringer blir møtt på denne måten. Hun skal definitivt ikke komme i nærheten av mitt barn. Styr unna.