?

Har hatt Waqas som fastlege i to år, og har vært hos han flere ganger. Hver gang jeg ringer ang time blir jeg bedt om å ringe 08.30 neste dag for å få akuttime, fordi alt er fullbooket, selvom jeg ikke nødvendigvis har et akutt problem. Han kvier seg for henvisninger, sjekker ikke opp i symptomer og viser ingen empati. Det virker som han helst vil ha meg ut igjen så fort jeg har kommet inn i rommet, og han kaster heller en sykemelding etter meg enn å prøve å finne ut hva som er galt/hjelpe meg. Jeg oppsøker per nå heller legevakt enn å dra til han, i vente på ny fastlege. Jeg har blitt sendt gråtene ut flere ganger, og de ganger det faktisk har blitt tatt tester har det vært fordi jeg har mast meg til det, og da himler han nesten med øynene når han går med på det. Dårligste legen jeg har vært til noen gang. Jeg har også flere ganger blitt sendt til Rebecka på nabokontoret hans, og de gangene jeg har vært hos henne har jeg fått vanvittig mye bedre hjelp og ikke minst oppfølging, og symptomer jeg tidligere har fortalt W om har jeg fått hjelp til med en gang hos henne etter kun 1 time.