Skuffende, velg en annen lege !

Jeg har fått meget dårlige erfaringer med denne legen. Han tar seg ikke god nok tid til hver enkelt pasient. Det virker som han er dritt lei pasientene, for her brukes max 5 min pr pasient. Han tar seg ikke tid til å se på deg når du går ut, får ikke et hadet eller god bedring. Men noe han har god tid til, er å gå fram og tilbake fra kontoret til resepsjonen. (Merk: jeg har ikke sett de andre legene på dette legesenteret vandre fram og tilbake i korridoren slik Bjørnestad gjør) Jeg har mer enn 1 gang sittet og blitt sjokkert over hvor fort pasientene går inn og ut av kontordøra hans.
Jeg har fått diagnose på e-melding, og det er ikke greit. Ingen forklaringer og informasjon ble gitt, overlatt til meg selv. Har hatt problemer med magen over lang tid, ble nektet smertestillende. Ikke var han interessert i å finne årsaken til til problemet heller. Fikk beskjed om jeg hadde vært hos spesialist, og det var ikke mer han kunne gjøre. Jeg ba ham tenke nytt, og fikk da spørsmål hva jeg tenkte på da? Rister bare på hodet når jeg tenker på det, det er legen som skal tenke nytt, og ikke pasienten. Når jeg forteller om symptomer jeg har, fikk jeg til svar at symptomene stemmer ikke. Gud bedre meg altså, da MÅ jo legen være villig til å bruke mer enn 5 minutter og finne årsaken til symptomene jeg har. Flere ganger når jeg har lagt fram hvorfor jeg er der, avbryter han meg. Han er direkte frekk og uhøflig!! Når han mener han har gjort jobben godt nok med meg, sier han Det betyr at timen er over. Det virker som hans eneste ønske er å få pasientene ut fortest mulig. Vi betaler for 20 minutt, men får ikke det vi betaler for. Jentene i resepsjonen jobber raskt, men kan til tider være ufordragelige.
Om du ønsker en lege som tar seg tid til å lytte og bruke tid på deg, så må du for all del ikke bruke Harald Bjørnestad. Jeg har nå lest flere anmeldelser om han, og dessverre er det negative som står sannheten.
Det eneste positive jeg har og si er at han er enormt rask på tilbakemeldinger ved blodprøvesvar o.l. Veldig imøtekommende når han henter deg inn til timen, men det snur straks du er innenfor døra.
Styr unna, jeg unner alle en lege som er villig til å lytte til deg og bruke tiden du har krav på.