Tilsvar til vurdering

Hensynsløs service

Min gamle far falt og havnet på sykehus to ganger slik at han måtte kanselere timen hos Gedde-Dahl med 1-2 dagers varsel. Han betalte selvsagt begge ganger.

Det ble begge ganger sendt mail i forkant med forklaring om de uheldige omstendighetene og at han selvsagt ønsket ny time.

Men fikk så beskjed om at han ikke var ønsket som pasient grunnet kanseleringene.
Han måtte derfor tilbake til fastlegen for ny henvisning.

For en gammel mann som trenger gåstol og er dårlig til beins er dette ikke bare en ekstra kostnad, men strevsomt.

Vi ba selvsagt fastlegen om øyelege ved en annen klinikk. Han fikk time hos Rafael Piatkowski i Storgaten 23C. Hvor vi ble tatt imot på en proff og hyggelig måte. Min far fikk god informasjon og gikk derfra beroliget og optimistisk i forhold til mulighetene for et bedre syn.