Dårlig tid? Virket forutinntatt og

Hyggelig mottagelse av de i skranken. Legen var 20 min forsinket. Henvist med problemer jeg har hatt i 10 år, så har lest meg mye opp på det, og prøvd utallige løsninger men ingenting har hjulpet tilfredsstillende. Håpet derfor på hjelp fra en lege. Hyggelig lege, men spurte nesten ingen spørsmål om anamnese, lyttet heller ikke til hva jeg sa, avbrøt meg og bagatelliserte det jeg sa. Virket å ha gjort seg opp en mening om årsaken til mine problemer etter 30 sekunder. Var der for 2 problemstillinger, men han var bare interessert i å adressere en av dem, følte at han ikke hadde spesielt mye kunnskap om den andre problemstillingen. Han ga meg råd som jeg av erfaring vet ikke virker optimalt for meg, men da jeg forsøkte å forklare det ignorerte han det bare og kom ikke med andre forslag. I løpet av konsultasjonen kjente jeg at jeg ga opp, jeg følte meg ikke hørt. Han var ivrig på å selge meg produktene sine. Jeg kjøpte noen av dem i desperasjon etter å prøve og bli bedre (jeg føler jeg har forsøkt alt apoteket har å by på allerede). Jeg kommer til å teste de ut, og gi rådene han ga meg et forsøk. Krysser fingrene for bedring, men virker det ikke, kommer jeg nok ikke tilbake hit.