Veldig fornøyd! Dyktig tannlege og hyggelige ansatte :)

Er kjempefornøyd med resultatet! Har fått en mye rettere tannstilling, og fordi tennene mine er ganske store, gjorde dette at det ser mye roligere og balansert ut.

Det tok lenger tid og var mer omfattende enn jeg i utgangspunktet hadde sett for meg. Men etter å ha hatt regulering i tenårene, og der tennene gikk tilbake senere, foretrakk jeg å gjøre det 'ordentlig' denne gangen.

Tannpleierne som hjalp meg var superhyggelige :) En av dem ble igjen på jobb etter stengetid, fordi jeg ringte inn og trengte litt siste-liten-hjelp.

Det var rent og pent, og jeg følte jeg ble godt tatt vare på.

Ser at en del anmeldelser er negative. Så vil bare si at ja, jeg kan nok forstå hvor de kommer fra - Kristin er kanskje litt brysk og rett på sak. Hun er ikke den som pakker inn alt hun sier og spør: Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med, vennen?
Men jeg likte henne godt jeg - synes helt ærlig det var ganske forfriskende. Og har du noe du lurer på, så svarer hun og ønsker å hjelpe :) Okei, så kunne hun kanskje tatt seg bedre tid til kundeservice, men de andre ansatte gjør virkelig opp for det på den fronten ;)

Og Kristin kan sakene sine. Når alt kommer til alt ønsker jeg en tannlege som gir meg et pent resultat, og det fikk jeg virkelig!

Smilet mitt er mye penere enn det var etter forrige gang jeg hadde regulering 😊