Jeg har stor tillit til Stubhaug som behandler

Jeg leser mange delte meninger her, og kan forstå at noen anser Stubhaug sin metode som hard- det er litt som å rive av et plaster. Personlig hadde jeg stort utbytte av oppholdet på Fitjar og kan anbefale han på det varmeste. En dyktig behandler som har mye fornuftig å si. Men det krever at man som pasient er villig til å legge inn en betydelig innsats selv, og være åpen for den type behandling som han tilbyr. Hvis man forventer å få en "pille" for å bli frisk, eller kun sympati for egen sykdom så forstår jeg at noen kan bli skuffet. Med dette mener jeg ikke å si at jeg ikke opplevde Stubhaug som sympatisk- i motsetning til enkelte her opplevde jeg han som både svært faglig dyktig og sympatisk i forhold til de utfordringene vi hver og en representerte. Men med fokus på mestring heller enn å synke ned i egen sykdom. Jeg vil på det sterkeste anbefale Stubhaug sitt program, men kun til de som selv er motivert i å endre gamle mønstre og ta ansvar for egen helse. Grunnen til at jeg har trukket vekk en stjerne er at jeg savnet noe mer oppfølging i tiden etter oppholdet, hvor dette skulle implementeres i hverdagen.