Kan sende sykemeldinger, men service er et ukjent ord.

Har hatt Kine som fastlege i ett år, hun har fungert godt til sending av sykemeldinger. Men har hatt en del rare hendelser som gjorde at jeg fikk null tillit og måtte skifte fastlege.

Første time fikk jeg komme inn en time etter min time var satt. Og da var det ingen unnskyldninger, eller beklagelser. Jeg skulle komme for blodprøver, og forklarte hvorfor. Hun sa med en gang «det er nok psysisk og jeg kan ikke hjelpe deg». Fikk tatt blodprøver, og hun sa hun skulle ringe meg personlig med svarene, noe som ikke skjedde. Jeg måtte sende etterspørsel på dette.

Hun virker som en koselig dame, så tenkte jeg skulle gi henne flere sjanser - alle kan jo gjøre feil!

En time jeg skulle til sa hun at jeg skulle få en melding om timen, så jeg trengte ikke legge i kalenderen. Men det fikk jeg altså ikke, og da fikk jeg regning på ikke oppmøtt time. Som jeg i tillegg måtte argumentere for å få bort.
Har også opplevd å få regning på en time jeg hat avbestilt 1 uke i forveien, uten mye hjelp fra Kine eller andre på senteret til å ordne

Ellers er det ofte lang ventetid, der hun tar inn andre pasienter mens du sitter å venter. Uten et blikk eller beklagelser for lang ventetid. Man føler seg ikke godt ivaretatt.

Opplever ofte at hun sier en ting men gjør noe annet. Og sier en ting til deg men noe annet i til sine medarbeidere. Ganske forvirrende.

Veldig apatisk lege, går ann å prate med - men føler man prater til en vegg. Men funker fint til å sende sykemeldinger.

Jeg trenger en lege som holder sitt ord, som gir det lille ekstra i service og som kan lytte. Så da måtte jeg beklageligvis bytte.