Uprofesjonell og holder ingen avtaler.

Jeg og mannen min har vært to ganger hos Karstad.
Den første gangen måtte vi vente i 40 minutter før han hadde tid til oss, den andre gangen ventet vi i 1t og 40min. Den andre timen (2uker etter den første), så hadde han totalt glemt hvem vi var, og han hadde kastet graviditetskortet som han hadde lovet å sende kopi av i posten. Han hadde heller ikke henvist oss videre til Ullevål hos jordmor som han skulle gjøre. Etter å ha beklaget seg, så lovet han å sende henvisning og kopi av graviditetskort senest neste dag, så hørte vi ingenting fra han. Vi ringte klinikken en uke senere, og da var det fremdeles ikke sendt henvisning til Ullevål eller noe graviditetskort i posten. På telefonsentralen blir vi møtt med en lite hjelpsom eller forståelig kvinne som nekter å sette oss i noen som helst kontakt med legen, annet enn å sende han en beskjed internt. En uke etter dette igjen, så får vi melding om at vi kan hente graviditetskort på klinikken.

Verken jeg eller mannen min har noen gang følt på en mer uprofesjonell og lite tillitsfull lege enn dette.