Empatisk

Empatisk og lytter til problemene dine. Har dog en tendens til å henvise til private klinikker og spesialister, mange av dem personlige bekjente. Dette blir fort dyrt. Men er en klar over dette er det bare å si ifra til ham at en ikke har råd til slikt fordi en for eksempel er student eller lignende, og det er uproblematisk for ham å henvise til offentlige klinikker isteden.

Veldig dreven og kunnskapsrik. Hans svakhet er ben og ledd, og det kan anbefales å være årvåken og følge opp litt selv hvis han ikke tar leddproblemer du har så alvorlig som du forventer.

Må smøre deg med tolmodighet til timene; ofte opptil 30 minutter forsinka, og bestilling av timer må skje rundt 2-4 uker i forveien.

Klinikken i seg selv er veldig moderne med alt av utstyr en kan forvente i den moderne, digitale tidsalderen vi lever i. Personalet er hyggelige og imøtekommende. De eneste gangene de har vært noe annet enn hyggelige har vært engangstilfeller, og i ettertid har jeg møtt de samme folkene i bedre humør. Med andre ord: personalet er mennesker de også, med gode og (få) dårlige dager.