Verste møte med helsevesenet så langt

Har hatt blødninger hver dag de tre siste årene og med dette mange andre underlivsplager. Prøvd ulik prevensjon uten resultat/bedring. I et desperat forsøk på å få orden på underlivet bestilte jeg time hos Sole som skulle være spesialist på blødningsforstyrrelser, underlivsplager og prevensjonsmiddel. Jeg oppga min historie og problemer i beskjed til legen da jeg bestilte timen, og at jeg ville ha hjelp til å finne et passende prevensjonsmiddel. Måtte vente i 40 min før jeg kom inn, da spurte hun hva jeg ville hatt ut av timen selvom det stod i timebestillingen. Jeg hadde notert symptomer i en lang liste på mobilen for å kunne forklare min situasjon godt. Da jeg begynte å fortelle sa Sole at jeg måtte tenke nøye over hva jeg valgte å si, ettersom vi bare hadde 30 min. I frustrasjon begynte jeg også å gråte fordi det reduserer livskvaliteten min betydelig. Følte ikke at Sole hadde noe forståelse eller empati over hode, heller ikke kunnskap. Hun sa jeg brukte feil såpe (jeg bruker mild ph-såpe eller ingen såpe) og prøvde å selge meg flere produkter. Bruk av feil såpe gir deg IKKE blødninger hver dag i 3 år! Betalte 1800 kr for denne anbefalingen. Har aldri vært så sinna og frustrert etter et legebesøk.