Velg en annen lege - lite imøtekommende

Pga. personvern til ansatte så kan jeg ikke gå i detalj men jeg vil på det sterkeste anbefale å velge et annet legesenter. Med Kingsley som lege som havner du på et legesenter hvor du ikke får svar på dine prøver/røntgen og ved etterlysning av svar så blir du møtt med lite imøtekommenhet. Beskrivelsen lite imøtekommenhet er ved sammenligningen et positivt ladet adjektiv i forhold til de adjektivene man egentlig ønsker å bruke for å beskrive møtene. Å vente på svar på prøver er heller ikke et engangstilfelle, da både jeg og samboer har opplevd dette flere ganger. Legesenteret praktiserer ikke med å opplyse pasienter om resultater (selv om resultatene er alvorlige). Hver obs. på at selv om fastlegen sier de vil informere så vil ikke dette skje - dette har vi opplevd tre ganger. Du må også regne med å vente en halvtime i telefonkø ved bestilling av time - det opplyses også ofte om at du er den eneste i køen, noe som således får en til å tro at legesenteret ikke er flittig til å besvare telefoner.