Bra, men..

Bra lege, er fornøyd ellers. Følger opp når man er en kroniker, blodprøver, og skriver stort sett ut resepter når man trenger dem. Han ønsker at man er nede på kontoret for hver minste lille ting, noe som er slitsomt for en som er syk, og sliter fra før. Slik som blodprøvesvar kan han heller skrive et skriv om, og sende eller ringe feks. Jeg har i det siste måtte mase for å få gjort unna reseptbestillingene, på den nye bestilling siden. Og de har ikke kommet inn på apoteket når de skulle. Han svarer aldri på den nye siden noe som er irriterende. Han følger nøye opp med blodprøver, men hvis man prøver å si at man trenger noe utenom, så er svaret alltid nei! ikke bra.. Han er også IKKE så veldig positiv til å henvise videre når man trenger det. Og hvis man er heldig, og får en henvisning, så er det når han selv føler at det er greit, og dit han vil. Ikke dit DU vil! Så man må passe på å bruke retten til fritt sykehus valg. Jeg måtte mase meg til "akutt-time", venter fortsatt på time 1 1/2 mnd etter. skulle vært på MR i mellomtiden, men det fikk jeg ikke henvisning til. Og for guds skyld er du ny pasient, og er innen nav, så VENT med å dra på felles nav møte til du kjenner legen bedre, og han kjenner deg godt. Det ble veldig negativt for min sak dessverre ettersom han ikke er så godt kjent med regler innenfor nav systemet. Forøvrig har han humor, og lett å spøke med, det liker jeg. Kontoret ellers er supert, noen av vikarene der kan jeg ikke anbefale, men kontor damene er supre, imøtekommende, og veldig koselige og hjelpsomme.