En av de absolutt aller beste i bransjen

Om du vil ha et amazing resultat går du til Marcus!Nå er ikke jeg en som pleier å legge inn omtaler,men jeg kan ikke få sagt nok hvor dyktig denne legen er,du er i fullstendig trygge hender og han er bare noe utenom det vanlige når det gjelder kompetanse og seriøsitet(i motsetning til veldig mange andre i bransjen nå)Lang erfaring og har et usedvanlig godt øye for det estestiske,han ser virkelig hva som passer akkurat ditt ansikt og klarer på magisk vis å få til ting man nesten ikke trodde var mulig!Har vært hos han for 8 år siden første gang og nå er jeg fast kunde.Varm og hyggelig atmosfære,blir alltid tatt godt i mot av Mette som er sykepleier,alt av informasjon både før,under og etter behandling blir gitt så du skal føle deg trygg.Han er en meget behagelig og rolig person som forteller underveis hva han gjør slik at det føles utrolig trygt.Kan virkelig ikke anbefale noen andre om du er opptatt av perfeksjon(og jeg jobber i bransjen selv og er supernøye med hvem som får røre ansiktet mitt).Virkelig en av de få og er en SANN kunstner i sitt fag,noe jeg mener alle som har denne profesjonen bør ha.Kan varmt anbefale Marcus Eriksson!