Dårlig mottagelse av resepsjonistene.

Først vil jeg si at Meidell er veldig flink og føler hun er trygg og profesjonell innenfor sitt fagfelt. jeg føler meg veldig komfortabel når jeg har time hos hun. Likevel har jeg opplevd en del dårlige møter med resepsjonistene hos gynklinikk Nydalen. F.eks hadde jeg og Meidell planlagt at jeg skulle si ifra om noe ikke var som det skulle etter timen. Etter noen uker ringte jeg for å få ny time, men dette var ikke aktuelt for resepsjonisten. Det endte opp med at jeg måtte forklare hele situasjonen min, og årsaken til at jeg var hos Meidell i utgangspunktet, dette er private ting som jeg ønsker å kun dele med min lege. Jeg ga infoen i håp om å få en time, dette hjalp ikke. Dette er heller ikke første gang det har skjedd. Hver gang jeg ringer inn får jeg beskjed om at jeg ikke kan få time innen nærmeste fremtid, og om det er noe de i forværelset kan gjøre, har forklart dem årsaken hver eneste gang. 2 ganger har det endt opp med at jeg ikke har fått time. Sist gang endte jeg opp med å gå privat da jeg ikke hadde mye annet valg. Resepsjonistene er altfor nysgjerrige, vanskelige, irriterte, For påståelige, og for «rett frem». Mulig de har jobbet som resepsjonister lenge men er ikke disse jeg vil ha hjelp av.