Arrogant og veldig uprofesjonell.

Arrogant og veldig uprofesjonell. Stadige unnskyldninger for ikke å sette seg inn i min journal; først var det fordi hun var vikar, så fordi hun skulle i permisjon selv osv. Meldinger leser hun ikke (uttalt) før timen, men pussig nok, åpner hun ikke meldinger da heller. Veldig standhaftig på "sin" kunnskap og avfeier lett med arroganse. En gang fikk jeg slengt "jeg leser fag, mens du leser blogger", når hun ikke hadde forutsetning for å si noe slikt, og det siste seg at jeg hadde dette fra en annen spesialist. Avfeier ny kunnskap, ikke interessert i å sette seg inn i enkelte sykdommer og behandling og hva som skjer på legefronten, mao. ikke spesielt interessert i pasientene sine om de ikke har plager eller lidelser hun interesserer seg for.
Svært lite lydhør. Når man blir møtt av nedlatende "Du ser jo like kjekk ut som da du jobbet på xxx for ti år siden" (hun hadde sett meg ila året og jeg var i heller dårlig form); "det (sykdom) har nesten halve Norge" o.l., viser hun ikke stor interesse.
Som en annen påpeker: Hun forherliger sin posisjon og kunnskap, selv om sistnevnte ikke nødvendigvis er oppdatert, og latterliggjør andres kunnskap, som om hun skulle være et slags storstilt geni.

En uheldig representant for allmennlegestanden.