Ikke anbefalt dessverre

Jeg har valgt Ben Li fordi han har et holistisk syn på helse. Det er ikke ofte det skjer at man kan få akupunktur- eller tensbehandling på et fastlegekontor, noe jeg satt veldig mye pris på (uansett om det kostet ekstra), men den siste tiden har jeg fått nok og måtte bytte til en ny fastlege. Selve kontoret drives på en veldig kaotisk måte. Blant annet er det alltid forsinkelser (minst 1 time), jeg har fått inkassovarsel på en time jeg ikke en gang hadde og nesten ingen hjelp fra resepsjonen med å kansellere det. Jeg har også vært på apotek bare for å finne ut at legen har glemt å fikse resept i systemet og gått tilbake på legekontoret for å fikse det (har prøvd å fikse det på mail med resepsjonen først, men det viste seg at jeg måtte faktisk tilbake og betale for en ny time for å få den resepten!). Da jeg hadde ultralyd på Atrium legesenter (som kostet rundt 700kr) ble mine notater mistet, og jeg vet egentlig ikke til dagens dato om det gikk greit eller ikke med undersøkelsen min. Selve legen, med all den kunnskapen han har, kunne vært fantastisk, men han har så dårlig tid i det siste at han ikke har tid å høre på deg en gang. Det ble bare verre og verre over tid og sist jeg var der, fikk jeg så dårlig opplevelse at jeg fikk nok. Han sporte meg samme spørsmål flere ganger uten å få med seg hva som feiler meg (det er ingeting med språket å gjøre, han snakker og forstår godt norsk, det er bare at han er ukonsertret, stresset med tiden og kaotisk). Vi ble flere ganger avbrutt av andre som kom på rommet under min time - første gang han var ferdig med å snakke med dem, sa han "ha det" til meg, uansett om jeg var midt i å fortelle hva som feiler meg da vi ble avbrutt - andre gang vi ble avbrutt og han var ferdig med å fikse noe, begynte han å snakke med meg om en annen diagnose (tipper han tenkte jeg var en pasient før meg eller noe, for han begynte å spørre om en helt annen sykdom som jeg ikke en gang har nevnt). Han hadde null kontroll på det som skjedde under timen, hvem jeg var, hva jeg kom for og hva jeg trenger. Skulle ønske han hadde mer tid til pasientene sine og var mer strukturert.