Smilende og omsorgsfull

Madeleine er alltid i godt humør. Jeg har alltid opplevd å bli tatt seriøst av henne. Hun henviser videre uten mye om og men. Allikevel har hun noen punkter hun kunne ha blitt mer reflektert rundt. Har feks opplevd å bli sykemeldt som gravid pga utmattelse og generell utslitthet for kun to dager om gangen slik at jeg måtte komme inn på legekontoret hver tredje dag for ny sykemelding. Det sier seg selv at dette bare er stressende for en utslitt gravid, og gjør det helt umulig å klare å hente seg inn igjen med kun en og en halv mnd til termin. Også veldig uforutsigbart for arbeidsgiver. Hun har nok også litt å jobbe med i forhold til å være en ammevennlig lege. Opplever også at hun ikke ønsker å skrive ut medisiner som jeg tidligere har fått hos annen lege (fastlege og sykehus) etter utredning. Hun bruker e-konsultasjon og er somregel tilgjengelig for å lese beskjeder selv om hun feks er på ferie, dette er et stort pluss. Selv om jeg nevner noen punkter hun kan bli bedre på så er det absolutt ingen tvil om at hun bryr seg om pasientene sine, og er en fantastisk fastlege!