Fantastisk lege men elendig vikar

Det føles kjipt å skrive en slik review på Umer sin side, men det er viktig at potensielle pasienter får med seg at det ikke er Umer de får som fastlege om de bytter til ham, men vikaren hans.

Jeg har vært strålende fornøyd med Umer som lege! Han er oppmerksom, hyggelig, engasjert og empatisk, og jeg har stolt 100% på han på konsultasjoner hos ham. Når han er tilbake på jobb vil jeg helhjertet anbefale han som fastlege.

Dessverre har han en langtidsvikar, [navn fjernet av moderator], som bryter med de fleste idealene han bruker i sin praksis, og som gravid har jeg sett meg nødt til å bytte fastlege. Umer er kjent for å være flink med svangerskapsoppfølging, men min opplevelse på kontroll hos [navn fjernet av moderator] har vært på et så mangelfullt nivå at jeg har måttet få ekstra konsultasjoner andre steder for å få den hjelpen jeg har krav på. Det er, som kommentaren under skriver, svært synd at Umer antageligvis mister pasienter pga dette, i den grad han er en fantastisk fastlege. Men som gravid kan jeg dessverre ikke la [navn fjernet av moderator] ha ansvar for meg og barnet sin helse.