Han må være Norges beste kiropraktor!

Jeg kan si at dette er den aller beste spesialisten jeg har vært til noensine. Han er så utrolig dyktig og effektiv! Det han gjør er magic! Var svimmel i to år.. Før jeg fant han, besøkte flere spesialister, men der hørte jeg jeg at sånn desverre blir i helle livet mitt.. Og jeg trodde på det inntil en dag kom jeg til Knut Andreas Eek (den gangen hadde jeg nakke plager og siden jobbet på Fornebu så bestilte jeg time hos han). Når jeg kom, tilfeldig nevnte jeg om den svimmelhet jeg har. Og jeg må si at han hjalp med svimmelheten også! Jeg er ikke svimmel lenger!!! Det Knut Andreas gjør er virkelig en magic...
Når jeg har nakke, skuldre eller rygge plager så bestiller jeg time hos han og han ALLTID hjelper! ALLTID!! Nå jeg drar spesielt til han fra Drammen til Fornebu og det er virkelig verdt det. Han er min kiropraktor fra 2019 og jeg ikke tenker å bytte han til noen andre.
Han er kunnskapsrikk, menneskelig, sypatisk og lyttende. Kunne skrive her mye mer bra om han, men det kanskje blir for lang og ingen skal lese så mye her :)

Jeg anbefaler Knut Andreas Eek på det sterkeste til alle - han fikser alt og besøk hos han er verdt hver krone!